Hrvatska među top deset destinacija za luksuzna putovanja

Bez autora
Dec 05 2017

Hrvatska je među top deset svjetskih destinacija u čak tri od osam kategorija globalne mreže putničkih agencija za luksuzna putovanja Virtuoso. Naša je zemlja pritom najbolje plasirana kao brzo rastuća destinacija; na drugom je mjestu, iza Islanda i ispred Japana. U kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije, gdje Italija drži prvu poziciju, Hrvatska je zauzela 8. mjesto, a u kategoriji odredišta za tzv. milenijalce, Hrvatska je po popularnosti šesta, iza Australije i Južnoafričke Republike, dok je Tajland prvi. No tu nije kraj dobrim vijestima. Hrvatska je, naime, bila dobro plasirana i u lanjskom Virtuoso Luxe Reportu, no sada je u sve tri kategorije skočila naviše. Kao brzorastuće turističko odredište popela se za jedno mjesto, u kategoriji popularnih inozemnih destinacija popela se za dvije, a u slučaju putovanja milenijalaca za tri pozicije.

Hrvatska među top deset destinacija za luksuzna putovanjaHrvatska je među top deset svjetskih destinacija u čak tri od osam kategorija globalne mreže putničkih agencija za luksuzna putovanja Virtuoso. Naša je zemlja pritom najbolje plasirana kao brzo rastuća destinacija; na drugom je mjestu, iza Islanda i ispred Japana.

U kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije, gdje Italija drži prvu poziciju, Hrvatska je zauzela 8. mjesto, a u kategoriji odredišta za tzv. milenijalce (rođene između 1978. i 2000.) Hrvatska je po popularnosti šesta, iza Australije i Južnoafričke Republike, dok je Tajland prvi.

No tu nije kraj dobrim vijestima. Hrvatska je, naime, bila dobro plasirana i u lanjskom Virtuoso Luxe Reportu, no sada je u sve tri kategorije skočila naviše.

Kao brzorastuće turističko odredište popela se za jedno mjesto, u kategoriji popularnih inozemnih destinacija popela se za dvije, a u slučaju putovanja milenijalaca za tri pozicije.

Biznis od 21 mlrd. USD

Rang-lista inače se radi na osnovi zapažanja i stavova predstavnika više od 800 partnerskih putničkih agencija iz 45 zemalja, s više od 16.000 savjetnika za tzv. elitna putovanja.

Oni pak blisko surađuju s oko 1700 predstavnika najboljih svjetskih hotela, resorta, avio i kruzerskih kompanija, najprestižnijih destinacija, a mreža godišnje proda putovanja vrijednih čak 21 milijardu američkih dolara.

Osim rang-liste destinacija, Virtuoso Luxe Report bilježi i trendove pa se tako, među ostalim, konstatira da će 2018. biti godina otkrivanja novih destinacija. Također, očekuje se da će rasti tzv. multigeneracijska putovanja, odnosno obiteljska u kojima neće sudjelovati samo roditelji i djeca, ali i aktivna putovanja, krstarenja rijekama, te ona inspirirana hranom i vinima.

U trendu slavlja na putovanju

Također, u trendu će biti i putovanja na kojima će se slaviti rođendani, obljetnice, ulazak u brak i slično. Inače, s predstavnicima Virtuosa susreo se prije nekoliko dana, za boravka u SAD-u, i čelnik Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Otkriva da su američki partneri snažno podržali uspostavu direktnog leta između Hrvatske i SAD-a. Iz te zemlje ove je godine Hrvatsku posjetilo 470.000 turista, a bili su brojniji čak 35 posto nego lani. Prema dosadašnjim pokazateljima rast posjeta iz SAD-a može se očekivati i u 2018.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik