Mali broj bh. proizvoda našao je mjesto na evropskom tržištu

Bez autora
Feb 12 2018

U vrijeme kada potražnja za hranom raste, razvoj poljoprivredne proizvodnje je ključan za opstanak i predstavlja središte novih i dinamičnih tržišta, rečeno je na okruglom stolu na temu "Kako povećati konkurentnost bh. prehrambenog proizvoda na tržištu EU". Danas u svijetu postoji 500 miliona porodičnih poljoprivrednih gazdinstava koja bi mogla biti ključni dobavljači rastućih urbanih tržišta. Većina ih proizvode samo za vlastite potrebe, ali tu se krije veliki potencijal za proizvodnju i razvoj u svijetu. Kako bismo iskoristili potencijale u poljoprivrednoj proizvodnji neophodno je zaokruživanje kompletnog procesa, od finansiranja organizacije rada pa do plasmana poljoprivrednih proizvoda iz BiH i drugih manjih zemalja na tržišta razvijenih ekonomskih centara, kazao je Amer Bukvić, direktor BBI banke.

Mali broj bh. proizvoda našao je mjesto na evropskom tržištuU vrijeme kada potražnja za hranom raste, razvoj poljoprivredne proizvodnje je ključan za opstanak i predstavlja središte novih i dinamičnih tržišta, rečeno je na okruglom stolu na temu "Kako povećati konkurentnost bh. prehrambenog proizvoda na tržištu EU".

- Danas u svijetu postoji 500 miliona porodičnih poljoprivrednih gazdinstava koja bi mogla biti ključni dobavljači rastućih urbanih tržišta. Većina ih proizvode samo za vlastite potrebe, ali tu se krije veliki potencijal za proizvodnju i razvoj u svijetu. Kako bismo iskoristili potencijale u poljoprivrednoj proizvodnji neophodno je zaokruživanje kompletnog procesa, od finansiranja organizacije rada pa do plasmana poljoprivrednih proizvoda iz BiH i drugih manjih zemalja na tržišta razvijenih ekonomskih centara, kazao je Amer Bukvić, direktor BBI banke.

Amir Bekić, direktor Adriatic Group iz Beča koja uvozi hranu iz zemalja bivše Jugoslavije u EU, istakao je da se nada da će ovaj skup rezultirati povećanjem konkurentnosti bh. prehrambenih proizvoda na EU tržištu, te je naveo da je samo mali broj bh. proizvoda našao mjesto na evropskom tržištu i da je potrebno bolje iskoristiti potencijale primarne poljoprivredne proizvodnje kao i prerađivačke industrije.

- Kvalitet, ispunjavanje zahtjeva tržišta i konkurentne cijene glavni su preduslovi za uspjeh kad je u pitanju izvoz u Evropsku uniju. AS Grupacija trenutno najviše izvozi u EU, a u narednom periodu očekujemo značajne rezultate u izvozu u zemlje Perzijskog zaljeva, kazao je Vedad Halilović, direktor izvoza u AS Grupaciji.

Okrugli sto su organizovali BBI VIP Business Club, Adriatic Group, AS Group i Bingo Tuzla.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik