Počinje modernizacija poreznih uprava u BiH

Bez autora
Mar 21 2018

Četiri porezne administracije u Bosni Hercegovini potpisale su danas Sporazum o realizaciji projekta sa Poreznom upravom Švedske, čiji je osnovni cilj unapređenje kapaciteta poreznih uprava i doprinos transformaciji u moderne, pouzdane i uslužne porezne uprave u BiH.Sporazum su, u prisustvu predstavnika Porezne uprave Švedske, potpisali direktori poreznih uprava Republike Srpske, Federacije BiH, Brčko Distrikta i Uprave za indirektno oporezivanje BiH. Projekt će trajati tri i po godine, zaključno do 31. decembra 2020. godine. Ukupna vrijednost projekta je 26.500.000 švedskih kruna i finansira ga Švedska agencija za međunarodni razvoj - SIDA.

Počinje modernizacija poreznih uprava u BiHČetiri porezne administracije u Bosni Hercegovini potpisale su danas Sporazum o realizaciji projekta sa Poreznom upravom Švedske, čiji je osnovni cilj unapređenje kapaciteta poreznih uprava i doprinos transformaciji u moderne, pouzdane i uslužne porezne uprave u BiH.

Sporazum su, u prisustvu predstavnika Porezne uprave Švedske, potpisali direktori poreznih uprava Republike Srpske, Federacije BiH, Brčko Distrikta i Uprave za indirektno oporezivanje BiH.

Projekt će trajati tri i po godine, zaključno do 31. decembra 2020. godine. Ukupna vrijednost projekta je 26.500.000 švedskih kruna (5,4 miliona KM) i finansira ga Švedska agencija za međunarodni razvoj - SIDA.

Tokom 2015. godine stručnjaci iz Porezne uprave Švedske sa zaposlenima u sve četiri porezne administracije u BiH identificirali su ključne oblasti zajedničke za sve administracije u kojima se želi ostvariti napredak. Prioritetne oblasti su promjena načina razmišljanja zaposlenih u poreznim administracijama, usluge poreznim obveznicima i upravljanje rizikom porezne dicipline.

U oblasti promjena načina razmišljanja zaposlenih u poreznim administracijama posebno se želi postići napredak u pravcu izgradnje povjerenja na relaciji porezna administracija – porezni obveznik, kao i promjena ponašanja poreznih službenika i jačanje interne komunikacije.

Kad su u pitanju usluge poreznim obveznicima, osnovni cilj je poboljšanje komunikacije s poreznim obveznicima putem razvoja strategije usluga – poput poboljšanja funkcije CALL Centrea, unapređenja internet-stranica i slično. U dijelu koji se tiče analize rizika želi se postići napredak u modelima upravljanja rizicima, kako bi se pravilno selektirali obveznici koji obavezno trebaju biti kontrolirani.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik