Jedan "fića" u Zagrebu dobio diplomatske tablice

Bez autora
Apr 11 2018

Stari model automobila „zastava 750“, popularni „fića“, crvene boje, završio je u voznom parku Ambasade Indonezije u Zagrebu sa diplomatskim tablicama.Na popularnoj stranici na Fejsbuku Zakaj volim Zagreb pojavila se priča kako je „zastava 750“, popularni „fića“ postao vlasništvo ambasadora Indonezije u Zagrebu. Njegov bivši vlasnik Miljenko Hanžek je napisao da je njegov „fića“ prvi u Zagrebu s diplomatskim tablicama.

Jedan „fića“ u Zagrebu dobio diplomatske tabliceStari model automobila „zastava 750“, popularni „fića“, crvene boje, završio je u voznom parku Ambasade Indonezije u Zagrebu sa diplomatskim tablicama.

Na popularnoj stranici na Fejsbuku Zakaj volim Zagreb pojavila se priča kako je „zastava 750“, popularni „fića“ postao vlasništvo ambasadora Indonezije u Zagrebu.

Njegov bivši vlasnik Miljenko Hanžek je napisao da je njegov „fića“ prvi u Zagrebu s diplomatskim tablicama.

„Bilo je to pre nekoliko meseci. Ne znam tačno jesu li samo prolazili pa videli da se 'fića' prodaje ili su videli oglas. Gospodin ambasador je došao s vozačem, platio i odvezao se. Meni je jako drago da 'fića' vozi i bilo bi mi drago i da dođe u naš klub“, rekao je Hanžek za hrvatski Jutarnji list.

Upitan da li mu je žao, odgovorio je da za sebe „sklapa“ novog. Objašnjava da je njegov bivši „fića“ prvi sa diplomatskim tablicama u Zagrebu i Hrvatskoj, ali, dodaje, ne i u susedstvu.

Gotovo potpuno isti je pre dve godine kupio Džeremi Lang, drugi sekretar britanske ambasade u Beogradu.

„I ponosno se njime vozio glavnim gradom Srbije. A i na ulicama Londona je u julu 2011. snimljen ne 'fića', ali 'fijat 500' s diplomatskim tablicama. Diplomate imaju razne hobije, a sakupljanje starinskih automobila, kao što vidimo, jedan je od njih“, ispričao je Hanžak.

Britanski diplomata u Beogradu bio je prvi koji je pre dve godine stavio diplomatske tablice takođe na crvenog „fiću“.

„Fića“, kultni automobil u celom regionu

Inače, „fića“ je jedan od prvih gradskih automobila koji je počeo da se proizvodi davne 1957. godine u fabrici „Zastava“ u Kragujevcu i i dan danas ima status kultnog automobila.

Reč je o jednoj od ikona bivše države, vozilu dostupnom radnicima i simbolu ulaska u potrošačko društvo.

Status ikone popularni „fića“ ima i u Italiji, gde je stekao svetsku slavu. Italijanski „Fijat“ ga je čak obnovio, ali kao vozilo sa svim tehnološkim novotarijama.

Jer, „fića“ nema ABS, nema vazdušni jastuk, pa čak ni klimu (otvarali su se prozori)... ali radi k'o sat, piše Jutarnji list.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik