Vrednost brenda vremenom opada, ali vrednost konzumenta nikada

Bez autora
May 11 2018

Kompanije sada moraju početi da se bave aktivnom komunikacijom proizvoda, usluga, prodajom i marketingom istovremeno, a često i da reaguju u realnom vremenu, zaključio je Fredrik Karlstrum na današnjoj konferenciji "Digital day". Karlstrum, koji iza sebe ima impozantno konsultantsko iskustvo u saradnji sa brendovima kao što su "Bloomberg", "Ikea", "Volvo", kaže da smo ranije verovali brendu, a sada verujemo iskustvu koje drugi korisnici imaju. Ono što brendu daje pravu vrednost su ljudi, kupci. Oni svoja iskustva upoređuju, i na osnovu njih čine nove poteze. Zbog toga vrednost brenda vremenom opada, ali vrednost konzumenata - nikada - objašnjava on. Prema njegovim rečima ideja da možete biti brend za sva vremena i za sve prilike teško uspeva. Zato on navodi nekoliko koraka koji bi mogli da dovedu do uspeha...

Kompanije sada moraju početi da se bave aktivnom komunikacijom proizvoda, usluga, prodajom i marketingom istovremeno, a često i da reaguju u realnom vremenu, zaključio je Fredrik Karlstrum na današnjoj konferenciji "Digital day".

Karlstrum, koji iza sebe ima impozantno konsultantsko iskustvo u saradnji sa brendovima kao što su "Bloomberg", "Ikea", "Volvo", kaže da smo ranije verovali brendu, a sada verujemo iskustvu koje drugi korisnici imaju.

- Ono što brendu daje pravu vrednost su ljudi, kupci. Oni svoja iskustva upoređuju, i na osnovu njih čine nove poteze. Zbog toga vrednost brenda vremenom opada, ali vrednost konzumenata - nikada - objašnjava on.

Prema njegovim rečima ideja da možete biti brend za sva vremena i za sve prilike teško uspeva. Zato on navodi nekoliko koraka koji bi mogli da dovedu do uspeha.

1. Istaknutost odnosno prepoznatljiv proboj na tržište i razumevanje brenda
2. Relevantnost, značaj odnosno da bude deo "mog sveta, mog života"
3. Neposredna blizina u pravom trenutku
4. Dostupnost u prodaji
5. Prepoznatljivost, odnosno da proizvod bude uočljiv

Osim toga, Karstrum je dao i nekoliko saveta izdavačima, a koji se takođe tiču što uspešnije prodaje.

- Nikako ne treba juriti klikove, već treba zadovoljiti čitaoce. Kada se zadovolje potrebe klijenta, to uvek prati rast deoničarske vrednosti, a u vezi sa tim trebalo bi smanjiti reklame, i umesto toga ispuniti obećanje, obećanje da će dobiti nešto bolje - savetovao je on.

Trenutnu situaciju u digitalnom svetu on poredi sa onom u kojoj su ljudi bili početkom 1900. godine, kada su na sve načine pokušavali da stvore letilice i vinu se u vazduh.

- Godine 1903. ljudi su bili bukvalno opsednuti letenjem. "New York Times" je u oktobru te godine napisao da će sudeći po svemu, letenje biti moguće tek za milion, ili deset miliona godina. Samo nekoliko dana kasnije, izveden je prvi kontrolisani let koji je trajao 12 sekundi - kaže Fredrik.

Sinoć su dodeljene i Mixx Awards za najbolje digitalne kampanje u 2017. Glavnu nagradu, Grand Prix dobio je rad "Bolje visiti na guarani, nego na grani", koju je agencija "Pioniri Communications" radila za Knjaz Miloš. 

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik