Deichmann u Hrvatskoj povećao promet 3%

Bez autora
May 17 2018

U jedanaestoj godini poslovanja u Hrvatskoj, promet tvrtke Deichmann trgovina obućom porastao je za 328 milijuna kuna. To je za oko 3% više prometa nego u prošloj godini. S 1,7 milijuna pari obuće tvrtka je prodala 17.000 pari obuće više nego 2016. godine. Deichmann je nastavio i najavljenu ekspanziju, pa je krajem 2017. godine imao ukupno 37 prodavaonica u Hrvatskoj i zapošljavao je 275 radnika. Osim porasta u prometu, Deichmann je ponovo proglašen jednim od najboljih poslodavaca u Hrvatskoj, konkretno najboljim poslodavcem u kategoriji velikih tvrtki za 2017. godinu. Neki od kriterija za titulu "Najbolji poslodavac 2017." bili su radni uvjeti u poduzeću, mogućnosti daljneg i dodatnog obrazovanja, organizacija rada ili odanost i angažman radnika.

Deichmann u Hrvatskoj povećao promet 3%U jedanaestoj godini poslovanja u Hrvatskoj, promet tvrtke Deichmann trgovina obućom porastao je za 328 milijuna kuna. To je za oko 3% više prometa nego u prošloj godini.

S 1,7 milijuna pari obuće tvrtka je prodala 17.000 pari obuće više nego 2016. godine. Deichmann je nastavio i najavljenu ekspanziju, pa je krajem 2017. godine imao ukupno 37 prodavaonica u Hrvatskoj i zapošljavao je 275 radnika.

Najbolji poslodavac u kategoriji velikih tvrtki u Hrvatskoj

Osim porasta u prometu, Deichmann je ponovo proglašen jednim od najboljih poslodavaca u Hrvatskoj, konkretno najboljim poslodavcem u kategoriji velikih tvrtki za 2017. godinu. Portal Mojposao.hr proveo je anketu među zaposlenicima u 45 tvrtki kojima su postavljena pitanja o zadovoljstvu radom. 

Neki od kriterija za titulu "Najbolji poslodavac 2017." bili su radni uvjeti u poduzeću, mogućnosti daljneg i dodatnog obrazovanja, organizacija rada ili odanost i angažman radnika.

"Veliko je priznanje za nas što smo među najvećim poslodavcima u Hrvatskoj ponovno zauzeli prvo mjesto", zadovoljan je  Boris Kopič, direktor tvrtke Deichmann trgovina obućom.

"Kontinuirano dobar rezultat je za nas motivacija ali istovremeno i obveza da 2018. godine nastavimo s pozicioniranjem naše kompanije kao vodeće na tržištu, a našu ponudu i uslugu nastavimo usklađivati s potrebama naših kupaca", nastavlja Boris Kopič i zaključuje:

"Želimo nastaviti s pisanjem naše povijesti uspjeha".

Promet grupacije Deichmann je u 2017. godini porastao za 5,9% na 5,8 milijardi eura

Deichmann trgovina obućom je podružnica korporacije Deichmann SE, koja je vodeća na njemačkom i europskom tržištu maloprodaje obuće.

Tijekom 2017. godine Deichmann grupacija je diljem svijeta prodala 176,6 milijuna pari obuće u svojim prodavaonicama i preko internetskih prodavaonica što čini preko tri milijuna više nego u prethodnoj godini.

Deichmann grupacija je prošle poslovne godine u 25 europskih zemalja te u SAD-u ostvarila bruto promet od 5,8 milijardi eura (neto 5 milijardi eura) što čini najveći promet u povijesti tvrtke dugoj više od 100 godina. Promet nakon izjednačavanja tečajnih razlika iznosi 5,9%. Pri tome je poduzeće povećalo prodaju u odnosu na uporedive podatke prošle godine za 2,8 %.

Najveći maloprodajni trgovac obućom u Europi je krajem 2017. godine imao ukupno 3.989 prodavaonica i 36 internetskih prodavaonica te je zapošljavao 39.564 radnika. Za tekuću godinu Deichmann planira rekordne investicije: 245 milijuna eura će uložiti u međunarodnu infrastrukturu i dodatnu digitalizaciju.

Od toga je samo za Njemačku planirano 102 milijuna eura. Čak 60% prometa Deichmann grupacija u međuvremenu ostvaruje izvan Njemačke. Prethodne godine je poduzeće otvorilo prve prodavaonice u Francuskoj i Belgiji.

Ove godine će poduzeće dodatno povećati svoju mrežu prodavaonica, pri čemu će na prvom mjestu biti kvalitetan rast. Deichmann grupacija planira u cijelom svijetu otvoriti ukupno 208 prodavaonica. Osim toga će oko 270 prodavaonica biti modernizirano - kao nikad prije.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik