REM zabranio reklamu za pivo zbog dečje pesme

Bez autora
Jun 06 2018

Savet Regulatornog tela za elektronske medije zabranio je svim medijima emitovanje reklame za BIP pivo jer je u suprotnosti sa Zakonom o oglašavanju. Kako je navedeno u saopštenju REM-a, ta reklama sadrži elemente koji su u suprotnosti sa Zakonom o oglašavanju. Stav Saveta je da je korišćenjem prepoznatljive melodije i stihova pesme za decu u oglasnoj poruci za BIP pivo, oglašavanje alkoholnih pića posredno usmereno na decu i maloletnike, navodi REM u saopštenju. Kako dodaju, oglasna poruka za BIP pivo sadrži vizuelno prikazivanje koje može da navede ili asocira na opasno ili drugo protivdruštveno ponašanje. Reklama za BIP pivo "Lepo je živeti" kao temu koristi muziku i stihove pesme "Sve što raste htelo bi da raste".

REM zabranio reklamu za pivo zbog dečje pesmeSavet Regulatornog tela za elektronske medije zabranio je svim medijima emitovanje reklame za BIP pivo jer je u suprotnosti sa Zakonom o oglašavanju.

Kako je navedeno u saopštenju REM-a, ta reklama sadrži elemente koji su u suprotnosti sa Zakonom o oglašavanju.

„Stav Saveta je da je korišćenjem prepoznatljive melodije i stihova pesme za decu u oglasnoj poruci za BIP pivo, oglašavanje alkoholnih pića posredno usmereno na decu i maloletnike“, navodi REM u saopštenju.

Kako dodaju, oglasna poruka za BIP pivo sadrži vizuelno prikazivanje koje može da navede ili asocira na opasno ili drugo protivdruštveno ponašanje.

Reklama za BIP pivo "Lepo je živeti" kao temu koristi muziku i stihove pesme "Sve što raste htelo bi da raste".

Dečji kulturni centar (DKC) Beograd saopštio je tim povodom da ne polaže autorska prava na pesmu "Sve što raste, htelo bi da raste", ali da osuđuje neprimerenu upotrebu te pesme u svrhu medijske kampanje BIP-a.

Dečja himna "Radost Evrope", poznatija po stihovima "Sve što raste, htelo bi da raste", komponovana je i prvi put objavljena 1969. godine po narudžbini Organizacionog odbora manifestacije "Radost Evrope", podseća se u saopštenju.

Po saznanju DKC Beograd, naslednici autora originalne verzije himne, na tekst Duška Radovića, koju je komponovao Miodrag Ilić Beli - Miloš Radović, Dragan Ilić i Sanja Ilić - dali su pivari autorska prava za potrebe reklamiranja piva.

Dečji kulturni centar Beograd ne polaže autorska prava na tu numeru, ali skreće pažnju javnosti na neprimerenu upotrebu bilo koje dečje pesme, a posebno ove nadaleko poznate himne u svrhu promovisanja alkoholnog pića, jer šalje pogrešnu poruku najmlađima, ukazuje se u saopštenju.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik