Mostarci napravili program za optimiziranje rada sportskih klubova

Bez autora
Aug 13 2018

Sophico je ime o kojem će se čuti, kažu oni koji se razumiju u IT sektor. Novi startup, koji dolazi iz Mostara, plod je rada devet ljudi, a ime je skraćenica od sophisticated software, jer sam proizvod upravo to i jeste - jednostavno rješenje za optimiziranje procesa sportskog kluba. Sophico je B2B2C mutifunkcionalno rješenje za sportske organizacije, uključuje centraliziran sustav podataka, statistike, analitike te praćenje trenažnog i natjecateljskog procesa svih klupskih i individualnih kategorija. Ključni benefiti za sportske kolektive koji proizlaze iz navedenih funkcionalnosti same platforme su ušteda vremena, povećanje efikasnosti, smanjenje troškova te unapređenje komunikacije.

Mostarci napravili program za optimiziranje rada sportskih klubovaSophico je ime o kojem će se čuti, kažu oni koji se razumiju u IT sektor. Novi startup, koji dolazi iz Mostara, plod je rada devet ljudi, a ime je skraćenica od sophisticated software, jer sam proizvod upravo to i jeste - jednostavno rješenje za optimiziranje procesa sportskog kluba, prenosi Klix.ba.

"Sophico je B2B2C mutifunkcionalno rješenje za sportske organizacije, uključuje centraliziran sustav podataka, statistike, analitike te praćenje trenažnog i natjecateljskog procesa svih klupskih i individualnih kategorija. Ključni benefiti za sportske kolektive koji proizlaze iz navedenih funkcionalnosti same platforme su ušteda vremena, povećanje efikasnosti, smanjenje troškova te unapređenje komunikacije. Rezultati koji se mogu maksimizirati uz minimalnu potrošnju vremena su: centralizirana baza igrača, digitalizirani raspored treninga i utakmica, testovi, kvantitativna mjerenja i pohrana rezultata, sustav članarina te jedinstven komunikacijski kanal s roditeljima. Platforma je u potpunosti modularna i omogućava jednostavno prilagođavanje svih zahtjeva klijenta", kaže Martina Filipović iz marketinga Sophica.

Putovanje do mjesta gdje je Sophico danas nije bilo lako, nije jednostavno ideju pretočiti u stvarnost, kao ni ostati motiviran u trenutku kada stvari ne idu najbolje.

"Bilo je problema i poteškoća, ali jakom voljom, motivacijom i vjerom u ono što se radi sve je riješeno. U ovom trenutku se možemo pohvaliti strateškim partnerstvom s FK Željezničar, u kojem su prvi prepoznali kvalitet naše platforme, te klijentima iz rukometa, košarke, partnerstvom sa sportskim školama itd. Bili smo jedan od pet startupa iz BiH pozvanih da sudjeluju na StartUp Games u Londonu, gdje smo ostvarili ozbiljne kontakte i po povratku u Mostar stupili smo u daljnje pregovore. Započeli smo pregovore za tržište Rumunjske te radimo završne pripreme za potpisivanje novog strateškog ugovora s partnerom iz Hrvatske. Veoma smo ponosni što imamo podršku tvrtke NSoft, koja je prepoznala potencijal ove ideje. Upravo s njima razvijamo mjerne uređaje koji će biti nešto novo na našem području", priča Martina.

Jedini problem koji Sophico ima je nepostajanje volje starijih trenera za korištenje tehnologije - oni i dalje vjeruju samo tradicionalnom načinu rada.

"Mi se, tijekom naših sastanaka i prezentacija, trudimo objasniti i pokazati kroz primjere dosadašnjih korisnika kako je, u biti, Sophico alat koji u potpunosti pojednostavljuje rad kako kluba, tako i trenera. Bilo bi nam drago kad bi država prepoznala značaj jednog ovakvog proizvoda - mi smo prvi i jedini sportski CRM na području BiH te kao takav imamo potencijal postati jedan od brendova naše države, pogotovo uzevši u obzir da radimo i pregovaramo s vanjskim tržištima. Federalno Ministarstvo Kulture i Sporta - tu smo", ponosno kaže Martina Filipović, naglašavajući kako Sophico čini tim od 9 ljudi s više od 30 godina iskustva u IT-u, prodaji i marketingu i svijetu sporta, kao bivši treneri i aktivni sportaši. Sophico svoju viziju najbolje objašnjava kao: "In 5 years Sophico is to be the biggest youth sports data company".

"Zašto baš to? Podaci su moć. Uzmimo primjer Austrije - u njihovim klubovima imate pet ljudi zaposlenih samo da se bave podacima i analizom podataka, jer upravo iz te analize se mogu projicirati određene aktivnosti i/ili promjene. Još je 2015. Forbes Magazine pisao o ovome - neophodnom prelasku s "papira i olovke" na centralizaciju svih podataka unutar jednog kluba. Za dvije godine svaki klub će trebati imati Sophico kao glavni administracijski alat - sad je pravo vrijeme da se krene. Ono što bih voljela naglasiti jeste multifunkcionalnost, kako same platforme tako i tima. Naime, tijekom korištenja aplikacije klijenti su nam redovno dostavljali svoj feedback, a zahvaljujući tome rodila se ideja za novi proizvod koji je sada u testnoj fazi. O Sorteru ćete tek slušati", kaže nam na kraju Martina Filipović.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik