pretraga

kursna lista

BA

HR

RS

MK

EUR 117.929
USD 103.2472
CHF 104.1316
GBP 136.4287
CAD 77.6053
HRK 15.8921
BAM 60.2961
EUR 1.955830
CAD 1.349428
HRK 26.179579
CHF 1.775370
GBP 2.573629
USD 1.757863
RSD 1.592767
CAD 5.051136
CZK 0.281834
CHF 6.985052
GBP 9.636229
USD 6.918497
EUR 7.624184
PLN 1.743468
EUR 61.505
USD 46.5066
GBP 72.8128
CHF 46.4119
CAD 45.4818
26.12.2018.Večernji.ba

Apple ubjedljivo prvi na listi od 100 najvećih svjetskih brendova u 2018. godini

Apple ubjedljivo prvi na listi od 100 najvećih svjetskih brendova u 2018. godiniKompanija za strateško konsultovanje Interbrand objavila je godišnju listu najvećih svjetskih brendova. U 2018. na prvom mjestu je ubjedljivo Apple s obzirom da je vrijednost procijenjena na 214,48 milijardi dolara.

Na drugom mjestu se nalazi Google čija je vrijednost procijenjena na 155,5 milijardi dolara s rastom od 10 posto u odnosu na 2017. Treću poziciju drži Amazon sa rastom od nevjerojatnih 56 posto, a vrijednost brenda procijenjena je na nešto više od 100 milijardi dolara.

Dalje slijede Microsoft (92,7 milijardi) uz rast od 16 posto, zatim Coca-Cola (66,3 milijarde dolara) ali sa gubitkom od 5 posto. Na šestom mjestu je Samsung koji je povećao vrijednost za 6 posto i sada iznosi 59,8 milijardi dolara.

Sedmo i osmo mjesto dijele automobilske tvrtke Toyota i Mercedes. Toyota ima vrijednost 53,4 milijarde dolara i rast od 6 posto, dok je Mercedes porastao za dva posto i vrijednost mu je procijenjena na 48,6 milijardi dolara.

Facebook je deveti s vrijednosti od 45,1 milijarde dolara, ali uz gubitak od šest posto, dok je deseto mjesto zauzeo Mc'Donalds čije je poslovanje poraslo za pet posto, a njegova vrijednost je procijenjena na 43,4 milijarde dolara.

Kriteriji na osnovu kojih je napravljena lista od 100 najvećih svjetskih brendova su financijski učinak proizvoda i usluge brenda, zatim uloga brenda u donošenju odluka, te konkurentska snaga brenda i sposobnost da zadrži i održi potražnju i profit.

Ocena
Vaša ocena
Bookmark and Share