pretraga

kursna lista

BA

HR

RS

MK

EUR 118.0594
USD 104.0813
CHF 103.9072
GBP 135.9035
CAD 78.8377
HRK 15.9211
BAM 60.3628
EUR 1.955830
CAD 1.349428
HRK 26.179579
CHF 1.775370
GBP 2.573629
USD 1.757863
RSD 1.592767
CAD 5.051136
CZK 0.281834
CHF 6.985052
GBP 9.636229
USD 6.918497
EUR 7.624184
PLN 1.743468
EUR 61.505
USD 46.5066
GBP 72.8128
CHF 46.4119
CAD 45.4818
10.02.2019.Politika

Cilj „Telekoma” milion i po korisnika kablovske i interneta

Cilj „Telekoma” milion i po korisnika kablovske i internetaKoordinator Telekom grupe za internet i multimediju Vladimir Lučić izjavio je danas da je cilj te kompanije da poveća broj korisnika kablovske televizije i interneta na milion i po.

Telekom kao grupa trenutno ima više od 900.000 korisnika, 680.000 u Srbiji, 150.000 u Republici Srpskoj i skoro 80.000 u Crnoj Gori.

„Naš cilj je da u Srbiji imamo više od milion korisnika televizije i interneta, a kao grupa da imamo više od milion i po korisnika. Baziraćemo se na onim tržištima koje imamo, a to su Srbija, Crna Gora, BiH, dijaspora”, rekao je Lučić za TV Prva.

On je naglasio da je cilj da Telekom u svim segmentima telekomunikacionih usluga bude „broj jedan”, kao što je u Francuskoj francuski telekom, a u Nemačkoj Dojče telekom.

„Naš cilj je da postavimo Telekom tamo gde mu je mesto, da bude broj jedan u Srbiji. Takva pozicija Telekoma Srbije nije samo bitna za povećanje profita kompanije, za koji mislimo da može da bude tri ili četiri puta veći nego što je sada, već i za industrijski razvoj zemlje”, poručio je Lučić.

Kako kaže, očigledno je da je većinski akcionar odlučio da u dužem periodu ne proda Telekom i pred menadžment je stavio zadatak daljeg razvoja.

„Da ne bi pala vrednost Telekoma i profit, moramo da ulažemo u neke oblasti servisa i razvoja u koji nismo ranije ulagali. Telekom Srbije nije dobro igrao na tržištu prema kablovskim operaterima i prepustio je kablovskim operaterima jedan značajan deo tržišnog učešća u televiziji”, pojasnio je Lučić.

Stvorena je, zapaža, jedna vrsta kartela od oko od 80-ak kablovski operatera koji se međusobno tržišno nisu napadali, ali su napadali Telekom.

„Problem je nastao kada su u zadnjih deset godina postali sve agresivniji u ponudi interneta i klasične fiksne telefonije. Komercijalno su napadali Telekom sa dobrom ponudom interneta i dobrom ponudom sadržaja”, rekao je Lučić.

On je naveo da je namera Telekoma Srbije da ukrupni tržište, da ima što veći broj internet priključaka.

U reformi Telekoma, kako kaže, radi se na na poboljšanju odnosa zaposlenih prema korisnicima.

„Niko, po meni, ne može imati bolji odnos s korisnicima nego Telekom koji je u svakom gradu i ima odličan inženjersko-tehnički kadar, samo treba da se transformišemo”, zaključio je Lučić, prenosi Tanjug.

Dodaje da nije cilj samo da Telekom postane lider u telekomunikacionom segmentu, već da bude nosilac digitalnog razvoja u Srbiji.

Ocena
Vaša ocena
Bookmark and Share