pretraga

kursna lista

BA

HR

RS

MK

EUR 117.9266
USD 105.1414
CHF 105.2165
GBP 132.4125
CAD 78.4191
HRK 15.9059
BAM 60.2949
EUR 1.955830
CAD 1.349428
HRK 26.179579
CHF 1.775370
GBP 2.573629
USD 1.757863
RSD 1.592767
CAD 5.051136
CZK 0.281834
CHF 6.985052
GBP 9.636229
USD 6.918497
EUR 7.624184
PLN 1.743468
EUR 61.505
USD 46.5066
GBP 72.8128
CHF 46.4119
CAD 45.4818
15.04.2019.Večernji.ba

Hering će graditi poddionicu Vranduk – Ponirak

Hering će graditi poddionicu Vranduk – PonirakAutoceste FBiH izabrale su azerbajdžansko-bosanskohercegovački konzorcij koji čine Consortium of Azvirt L.L.C. i Hering za izgradnju poddionice Vranduk – Ponirak na koridoru Vc, ukupne dužine 5,3 kilometra.

Ovaj konzorcij predao je u listopadu prošle godine najpovoljniju ponudu u iznosu od 76,513.413 eura, što je, ako se pretvori u domaću valutu, 153,026.826 konvertibilnih maraka, koju su Autoceste Federacije, nakon svih provjera, prije nekoliko dana i prihvatile, a dobivena je i suglasnost međunarodnih kreditora.

Izgradnja ove poddionice financira se sredstvima osiguranim kod OPEC-ova Fonda za međunarodni razvoj (OFID), a predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseca. Ugovor s Azvirtom i Heringom, kako doznaje Avaz, bit će potpisan u sljedećim danima kako bi izgradnja što prije mogla početi.

Trasa autoceste poddionice Vranduk – Ponirak dio je dionice Nemila – Donja Gračanica (Zenica sjever), koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila – Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak – Vraca.

Poddionica počinje u južnom dijelu naselja Nemila – lokacija Stara stanica. S dva mosta prelazi rijeku Bosnu, dok tunelom Vranduk trasa prolazi kroz regiju Vranduk.

Dalje nastavlja iznad naselja Koprivna, s desne strane rijeke Bosne i završava se nadomak naselja Ponirak. U utrci za izgradnju ove poddionice bile su ukupno četiri tvrtke, a među njima i turski Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A. S. s ponudom od 79,887.569 eura.

Svoje ponude poslala su i poduzeća Euro-Asfalt i Strabag. Euro-Asfalt i Strabag u ponudi su naveli da ovaj posao mogu uraditi za 87,280.194 eura, dok je Kolin Insaat Turizam Sanayi ve Ticaret A. S. poslao ponudu od 98,335.099 eura, čime je uvjerljivo bio najskuplji ponuđač na natječaju.

Prema planu, na dužini od 5,3 kilometra gradit će dva mosta, tunel i tri vijadukta.

Ocena
Vaša ocena
Bookmark and Share