Poljoprivrednici u BiH vide prilike u online prodaji

Bez autora
Jun 03 2019

Na radionicama o specijaliziranom online marketingu u poljoprivrednom sektoru, upriličenim u Mostaru i Sarajevu, poljoprivredni proizvođači pokazali su interes za online tržište. U okviru aktivnosti USAID/Sweden FARMA II projekta primijetili smo da veliki broj organizacija ima ograničene resurse i znanja iz ove oblasti. Kvalitetnom digitalnom strategijom, definiranjem ciljne skupine i ulaganjem u online oglašavanje korak po korak i vi možete iskoristiti potencijal društvenih mreža za promociju i rast biznisa, poručili su iz USAID/Sweden FARMA II projekta. Polaznici su kroz primjere iz prakse, grupnu raspravu i vježbe prošli osnove online marketinga, kreiranja digitalne strategije i upoznali se o načinu oglašavanja putem Facebook Adsa.

Poljoprivrednici u BiH vide prilike u online prodajiNa radionicama o specijaliziranom online marketingu u poljoprivrednom sektoru, upriličenim u Mostaru i Sarajevu, poljoprivredni proizvođači pokazali su interes za online tržište.

- U okviru aktivnosti USAID/Sweden FARMA II projekta primijetili smo da veliki broj organizacija ima ograničene resurse i znanja iz ove oblasti. Kvalitetnom digitalnom strategijom, definiranjem ciljne skupine i ulaganjem u online oglašavanje korak po korak i vi možete iskoristiti potencijal društvenih mreža za promociju i rast biznisa - poručili su iz USAID/Sweden FARMA II projekta.

Polaznici su kroz primjere iz prakse, grupnu raspravu i vježbe prošli osnove online marketinga, kreiranja digitalne strategije i upoznali se o načinu oglašavanja putem Facebook Adsa.

Naredne radionice bit će organizirane 12. lipnja u Tuzli i 13. lipnja u Banjoj Luci.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik