Guči počinje da koristi veštačku inteligenciju: Mobilna aplikacija za veću prodaju

Bez autora
Jun 09 2019

Guči će biti prvi brend Kering grupe koji će koristiti veštačku inteligenciju kako bi odlučio gde će poslati nove proizvode, počevši od prodaje torbi u Evropi narednog meseca, izjavio je direktor Keringovog digitalnog sektora Gregori Bute.Novi alat bi mogao poboljšati tačnost prognoze prodaje u grupi za čak 20 odsto. Keringova nova mobilna aplikacija za asistente prodaje, takođe, ima za cilj povećanje prodaje, rekao je Bute. Kupci troše u proseku 15 do 20 odsto više kada osoblje koristi softver za pregledanje prethodnih kupovina kupaca, kao i informacije o dostupnim bojama i veličinama u realnom vremenu bez napuštanja sprata prodavnice.

Guči počinje da koristi veštačku inteligenciju: Mobilna aplikacija za veću prodajuGuči (Gucci) će biti prvi brend Kering grupe koji će koristiti veštačku inteligenciju kako bi odlučio gde će poslati nove proizvode, počevši od prodaje torbi u Evropi narednog meseca, izjavio je direktor Keringovog digitalnog sektora Gregori Bute.

Novi alat bi mogao poboljšati tačnost prognoze prodaje u grupi za čak 20 odsto, preneo je Bloomberg.

Keringova nova mobilna aplikacija za asistente prodaje, takođe, ima za cilj povećanje prodaje, rekao je Bute.

Kupci troše u proseku 15 do 20 odsto više kada osoblje koristi softver za pregledanje prethodnih kupovina kupaca, kao i informacije o dostupnim bojama i veličinama u realnom vremenu bez napuštanja sprata prodavnice.

Keringova onlajn prodaja rasla je u proseku 41 odsto godišnje od 2013. godine, a njen najveći brend Guči je profitabilniji u onlajn prodaji nego u prodaji u prodavnicama.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik