Plan o spajanju automobilskih giganata Fijat Krajsler i Renoa izgleda nije mrtav. Kako izveštavaju svetski mediji, čelnici te dve automobilske kompanije traže način da vaskrsnu propali plan o spajanju i dobiju odobrenje za to od Nisana, koji je partner francuskog proizvođača automobila. To je potvrdilo nekoliko izvora bliskih kompanijama. Navode da je na stolu smanjenje udela Renoa u Nisanu od 43,4 odsto u zamenu za podršku japanskog proizvođača za spajanje. Navode da je to i dalje daleko od mogućeg uspeha u nastojanju da se oživi složen i politički težak posao. Predsednik FCA Džon Elkan naglo je povukao svoju ponudu za spajanje u iznosu od 35 milijardi dolara u ranim jutarnjim satima 6. juna, nakon što je francuska vlada, najveći akcionar Renoa, blokirala glasanje odbora i zahtevala više vremena za pobedu da obezbedi Nisanovu podršku.
Plan o spajanju automobilskih giganata Fijat Krajsler i Renoa izgleda nije mrtav. Kako izveštavaju svetski mediji, čelnici te dve automobilske kompanije traže način da vaskrsnu propali plan o spajanju i dobiju odobrenje za to od Nisana, koji je partner francuskog proizvođača automobila.
To je potvrdilo nekoliko izvora bliskih kompanijama. Navode da je na stolu smanjenje udela Renoa u Nisanu od 43,4 odsto u zamenu za podršku japanskog proizvođača za spajanje, piše Bizlife.rs.
Navode da je to i dalje daleko od mogućeg uspeha u nastojanju da se oživi složen i politički težak posao.
Predsednik FCA Džon Elkan naglo je povukao svoju ponudu za spajanje u iznosu od 35 milijardi dolara u ranim jutarnjim satima 6. juna, nakon što je francuska vlada, najveći akcionar Renoa, blokirala glasanje odbora i zahtevala više vremena za pobedu da obezbedi Nisanovu podršku. Predstavnici Nisana rekli su da će se uzdržati.
Neuspeh, za koji su FCA i Reno okrivili francusku vladu, lišio je obe kompanije mogućnosti da stvore trećeg najvećeg proizvođača automobila na svetu sa 5 milijardi evra (5,6 milijardi dolara).