Grad Beograd ugovorio centralizovanu javnu nabavku za 299 vozila

Bez autora
Jun 12 2019

Grad Beograd ugovorio je centralizovanu javnu nabavku jednog broja vozila koja će se unajmiti kroz operativni lizing, a najveći deo njih stići će za potrebe službenika na terenu koji su direktno u službi građana. Reč je o ukupno 299 vozila, 291 putničko i osam kombi vozila, a dobiće ih centri za socijalni rad, gradske inspekcije, javna komunalna preduzeća, ali će se oni koristiti i za potrebe zdravstva, obrazovanja i dečje zaštite, poslove legalizacije, privredu, vanredne situacije, kulturu, zaštitu životne sredine. Najveću korist ove nabavke imaće upravo građani jer će im na taj način usluge koje pružaju ove službe, komunalna preduzeća i sekretarijati biti dostupnije, oni će brže stići do njih, a samim tim kvalitet usluga će biti podignut na viši stepen.

Grad Beograd ugovorio centralizovanu javnu nabavku za 299 vozilaGrad Beograd ugovorio je centralizovanu javnu nabavku jednog broja vozila koja će se unajmiti kroz operativni lizing, a najveći deo njih stići će za potrebe službenika na terenu koji su direktno u službi građana.

Reč je o ukupno 299 vozila, 291 putničko i osam kombi vozila, a dobiće ih centri za socijalni rad, gradske inspekcije, javna komunalna preduzeća, ali će se oni koristiti i za potrebe zdravstva, obrazovanja i dečje zaštite, poslove legalizacije, privredu, vanredne situacije, kulturu, zaštitu životne sredine. 

Najveću korist ove nabavke imaće upravo građani jer će im na taj način usluge koje pružaju ove službe, komunalna preduzeća i sekretarijati biti dostupnije, oni će brže stići do njih, a samim tim kvalitet usluga će biti podignut na viši stepen.

Prema rečima Sonje Božović, gradske sekretarke za inspekcijske poslove, ovaj sekretarijat ima pune ruke posla, pogotovo službenici koji svaki dan izlaze na teren i obavljaju svoje redovne zadatke na celoj teritoriji grada te su vozila za ove potrebe itekako dobrodošla.

–Veoma često je potrebno da na poziv i prijavu građana gradska inspekcija reguje brzo i pravovremeno, a za to je neophodno imati odgovarajuće sredstvo što automobil svakako jeste. Na taj način omogućava se efikasnost u radu i pojačano prisustvo naših inspektora gde god je to neophodno – istakla je Božović dodajući da, ako je zadatak da se uhvatimo u koštac sa bespravnom gradnjom, neophodno je da su zaposleni non stop na terenu.
Gradska sekretarka za socijalnu zaštitu Nataša Stanisavljević je podsetila da  su za potrebe gradskih centara za socijalni rad neophodni automobili, pre svega da bi zaposleni mogli da reaguju na vreme.

 – Terenska vozila su neophpodna za obilazak korisnika naših usluga, ali i štićenika centara. S obzirom na naše opredeljenje da je odgovorna socijalna politika prioritet Grada Beograda,  saobraćajna sredstva su nam od velike važnosti za efikasnost u radu. Grad ovim još jednom pokazuje da ulaže u one kojima je pomoć najpotrebnija, a to su pre svega deca i najstariji sugrađani – istakla je Stanisavljević.

Za veliki broj gradskih komunalnih preduzeća koja takođe imaju svoje ekipe na terenu vozila su neophodna. Ovo je samo još jedan način da poboljšaju svoj vozni park kako bi bili na usluzi građanima koji od njih sa pravom očekuju poboljšanje usluge. Automobile će dobiti i jedan broj kulturnih ustanova, dečja i omladinska pozorišta, biblioteke, sportsko rekreaacioni centri, Muzej grada Beograda kao i CEBEF.

Grad Beograd je inače prva lokalna samouprava u Srbiji koja je donela odluku da više nema automobile u vlasništvu, a za potrebe Grada oni će ubuduće biti uzimani na lizing.  To je praksa i u većini zemalja Evropske unije, vozila će se menjati svakih pet godina i zanavljaće se novim. Na ovaj način Grad Beograd će uštedeti značajna sredstva jer neće plaćati troškove održavanja, rezervnih delova i popravki.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik