pretraga

kursna lista

BA

HR

RS

MK

EUR 117.7643
USD 105.2031
CHF 106.8933
GBP 131.0385
CAD 80.0791
HRK 15.9335
BAM 60.2119
EUR 1.955830
CAD 1.349428
HRK 26.179579
CHF 1.775370
GBP 2.573629
USD 1.757863
RSD 1.592767
CAD 5.051136
CZK 0.281834
CHF 6.985052
GBP 9.636229
USD 6.918497
EUR 7.624184
PLN 1.743468
EUR 61.505
USD 46.5066
GBP 72.8128
CHF 46.4119
CAD 45.4818
20.06.2019.Oslobodjenje

Potpisani ugovori o izgradnji dionice autoceste Počitelj - Bijača

Potpisani ugovori o izgradnji dionice autoceste Počitelj - BijačaDva ugovora o izgradnji dionice Počitelj – Bijača, poddionica Počitelj – Zvirovići, uključujući i gotovo kilometar dugački most, potpisana su u četvrtak u Mostaru, a njihova vrijednost je oko 100 miliona eura, prenosi Fena.

Ugovore su u ime investitora potpisali direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić, a u ime izvođača za LOT 1 Janming Liu, predstavnik kineske korporacije (China State Construction Engineering Corporation Ltd) te Jang Bo, u ime konzorcijuma izvođača radova iz Azerbejdžana i Kine za LOT 2 (AzVirt L.L.C, Sinohydro Corporation Ltd. i PowerChina RoadBridge Group Co. Ltd.), kao i federalni ministar saobraćaja i komunikacija FBiH Denis Lasić u svojstvu svjedoka.

Direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić poručio je kako je posao potrebno započeti što prije te završiti ga u zadatom roku od 30 mjeseci.

- Na ovoj dionici imamo most Počitelj koji je najreprezentativniji u smislu izgleda, veličine i same konstrukcije na cijelom koridoru, isključujući tunel Prenj, i nadam se da ćemo s izvođačima uspostaviti dinamiku koja će podrazumijevati hitan ulazak u posao, i u rokovima, i po kvaliteti završetak radova, kazao je Terzić.

Ocijenio je kako je projekt izuzetan bitan za ovu sredinu, kao i za Autoceste FBiH te da bi trebao rasteretiti postojeći saobraćaj, ali i poboljšati naplatu cestarine.

- Za Autoceste FBiH projekt je jako bitan zbog toga što ćemo uspjeti dobar dio saobraćaja koji sada ide magistralnom cestom prema Hrvatskoj prebaciti na dosad završenih pet kilometara i time obezbijediti izdašniju naplatu cestarine, ali i omogućiti građanima, a pogotovo transportnim firmama, da imaju brži i efikasniji pristup granici, te luci Ploče i dalje, kazao je Terzić.

Federalni ministar saobraćaja i komunikacija Denis Lasić izrazio je zadovoljstvo što se priča o ova dva LOT-a uspješno privela kraju te što će se realizacijom tih projekata probuditi južni dio FBiH.

- S ova dva današnja LOT-a i s ovim što je uprava Autocesta uradila u posljednje vrijeme imamo preko 35 kilometara na koridoru VC na kojima se trenutno izvode radovi. Intenzivno se rade i poslovi oko finansijskog angažmana od Ovčara pa sve do Mostara jug i mislim da je to jedan velik i zahtjevan projekt. Nadam se da će se i to vrlo brzo uspješno završiti i na taj način bi spojili Mostar sa Sarajevom i dalje, poručio je Lasić.

Predstavnik izvođača radova za LOT1 Xiao Hua poručio je kako će pretežno mobilisati domaće radnike kako bi dali svoj skromni doprinos ekonomiji BiH te obećao kako će organizovati izgradnju na način koji će ispuniti očekivanja vlade i građana BiH.

- Želimo da ovaj projekt posluži kao jedna velika mogućnost da ojačamo odnose s građanima BiH. Također, želimo biti oni koji će uraditi i jedan drugi most- most prijateljstva između naše dvije zemlje, poručio je Hua.

Predstavnik izvođača radova za LOT2 Yang Fan dodao je kako će projekt izgradnje mosta u Počitelju biti implementiran na dobar i kvalitetan način, u skladu s domaćim i evropskim standardima, te uz korištenje lokalnih resursa u najvećoj mogućoj mjeri.

Inače, vrijednost ugovora za izgradnju LOT-a 1 (petlja Počitelj - početak mosta Počitelj i kraj mosta Počitelj - petlja Zvirovići) iznosi 56.522,840,50 eura bez PDV-a, dok je vrijednost ugovora za izgradnju LOT-a 2 (Most Počitelj) iznosi 28.114.889,53 eura, također bez PDV-a.

Izgradnja poddionice Počitelj - Zvirovići, koja je duga 11,75 kilometara, finansira se iz sredstava osiguranih u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom investicionom bankom (EIB), a najznačajniji objekat na poddionici je most Počitelj, ukupne dužine 945 i maksimalne visine 100 metara, čijom će izgradnjom biti spojene dvije obale rijeke Neretve.

Osim mosta, na poddionici će se graditi i petlja s naplatnim mjestom i pristupnim saobraćajnicama do regionalnog puta Buna – Domanovići i magistralnog puta M-17, tri vijadukta, tunel i otvorena trasa.

Predviđeni rok izgradnje za LOT 1 je 24 mjeseca, a za LOT 2 je 30 mjeseci.

Ocena
Vaša ocena
Bookmark and Share