Zbog ova četiri razloga možda ne napredujete na poslu

Bez autora
Jun 23 2019

Veliki broj profesionalaca želi da napreduje u karijeri kako bi postali korporativni lideri. Međutim, često postoje prepreke koje ih sprečavaju u ostvarenju tog cilja. Ovo su četiri najčešće. Prva je da tražite unapređenje a da niste učinili ništa značajno što bi podržalo taj zahtev. Ovaj problem se ne javlja samo kod nesposobnih ljudi, već i kod onih sposobnih koji se nisu uzdigli iznad zadatog posla. Izvrsno obavljanje trenutne uloge unutar kompanije ne znači nužno da smo spremni za više. Drugi problem može biti to što niste izgradili dovoljnu mrežu poznanstava. Ključna stvar za uspeh je podrška drugih.

Zbog ova četiri razloga možda ne napredujete na posluVeliki broj profesionalaca želi da napreduje u karijeri kako bi postali korporativni lideri. Međutim, često postoje prepreke koje ih sprečavaju u ostvarenju tog cilja. Ovo su četiri najčešće:

Tražite unapređenje a da niste učinili ništa značajno što bi podržalo taj zahtev

Ovaj problem se ne javlja samo kod nesposobnih ljudi, već i kod onih sposobnih koji se nisu uzdigli iznad zadatog posla. Izvrsno obavljanje trenutne uloge unutar kompanije ne znači nužno da smo spremni za više.

Niste izgradili dovoljnu mrežu poznanstava

Ključna stvar za uspeh je podrška drugih. Uspeh nije usamljenički poduhvat. Potrebna nam je podrška kolega i nadređenih kako bi se to unapređenje dogodilo. Stoga je potrebno podsetiti se da do unapređenja najverovatnije neće doći ako radimo u vakuumu.

Ne razumete eko sistem u kojem radite

Poslovna unapređenja često su osujećena jer ljudi ocenjuju svoj rad samostalno, bez da razumeju kako kompanija zapravo funkcioniše.

Nikada niste išli na razgovore van kompanije

Jedna od najvećih grešaka koju možete da napravite je da ste na istom poslu pet ili 10 godina bez da ste stvorili značajne kontakte s ljudima van vaše kompanije. Oni koji tako postupaju, u slučaju otkaza neretko se osećajaju potpuno izolovani i sami, te ne znaju odakle bi krenuli.

Razgovori s drugim poslodavcima i shvatanje gde se tačno nalazite na tržištu rada je ono što vas čini moćnima. Preporučuje se da svakih četiri do šest meseci obavite razgovore van svoje kompanije, nezavisno od toga da li vam je novi posao potreban ili ne.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik