Francuski gigant ulaže u srpsko preduzeće FitPass

Francuski gigant Up grupa kupila je deo kapitala u domaćoj kompaniji FitPass u čijem sistemu se nalazi 1.200 sportskih objekata u Srbiji i regionu, saopštilo je srpsko preduzeće. Dok srpska ekonomija očekuje povećanje francuskih investicija nakon posete predsednika Francuske Emanuela Makrona, domaća kompanija koja važi za lidera na srpskom tržištu sporta zainteresovala je francuskog giganta Up grupu, koja je ubrzo i rešila da investira upravo u domaću kompaniju. FitPass je zvanično objavio novo partnerstvo kao i prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji koja posluje u više od 30 zemalja širom sveta.

Francuski gigant ulaže u srpsko preduzeće FitPassFrancuski gigant Up grupa kupila je deo kapitala u domaćoj kompaniji FitPass u čijem sistemu se nalazi 1.200 sportskih objekata u Srbiji i regionu, saopštilo je srpsko preduzeće.

Dok srpska ekonomija očekuje povećanje francuskih investicija nakon posete predsednika Francuske Emanuela Makrona, domaća kompanija koja važi za lidera na srpskom tržištu sporta zainteresovala je francuskog giganta Up grupu, koja je ubrzo i rešila da investira upravo u domaću kompaniju, saopštio je FitPass.

"FitPass je zvanično objavio novo partnerstvo kao i prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji koja posluje u više od 30 zemalja širom sveta. Iako već ima dominantnu poziciju na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine i Gruzije, FitPass će od sada moći još brže da se razvija kroz kooperaciju i konstantnu finansijsku, operativnu i edukativnu podršku francuskog partnera", navodi se u saopštenju.

Ulaganjem u FitPass, Up grupa širi svoju ponudu usluga, koje njihovi klijenti mogu da pruže svojim zaposlenima, te sad uz beneficije iz oblasti hrane, odmora, raznih usluga i kulturno-umetničkih aktivnosti, dodaju i sport.

Up grupa planira da ponudi ovaj benefit svojoj bazi od više stotina hiljada kompanija, jer će na taj način, kaže se, poboljšati status zaposlenih i povećati procenat njihovog zadržavanja u radnom odnosu.

Fitnes tržište na globalnom nivou se susreće sa eksponencijalnim rastom, a ovaj trend je primećen najviše u Evropi.

Upravo u tom delu sveta broj sportskih članarina raste u proseku četiri odsto godišnje od 2016. što je dovelo do više od 60 miliona korisnika u 2018. godini sa obrtom većim od 25 milijardi evra.

Up grupa ima 3. 600 zaposlenih koji rade u više od 30 zemalja, a do 2018. godine imali su promet od 532 miliona evra.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik