Na Kravici prodano oko 155 hiljada ulaznica

Bez autora
Aug 14 2019

Na vodopadu Kravica, gdje pristiže velik broj hodočasničkih gostiju iz Međugorja, među kojima prednjače Talijani i Poljaci, do početka augusta ove godine prodato je oko 155 hiljada ulaznica, kazali su Feni iz J.P. Parkovi d.o.o. Ljubuški, pod čijom je nadležnošću ova atraktivna destinacija. U službi jasnog pozicioniranja i brendiranja turističke atrakcije ‘vodopad Kravica’, Parkovi investiraju u marketinške aktivnosti na lokalnom, regionalnom ali i međunarodnom planu. Osim toga, u cilju poboljšanja turističke ponude provodi se kontinuirani monitoring strukture gostiju i njihovih potreba. Potvrda je svakako zadovoljstvo korisnika naših usluga, ali i progresivan porast broja posjetitelja na godišnjem planu, kazali su iz Parkova.

Na Kravici prodano oko 155 hiljada ulaznicaNa vodopadu Kravica, gdje pristiže velik broj hodočasničkih gostiju iz Međugorja, među kojima prednjače Talijani i Poljaci, do početka augusta ove godine prodato je oko 155 hiljada ulaznica, kazali su Feni iz J.P. Parkovi d.o.o. Ljubuški, pod čijom je nadležnošću ova atraktivna destinacija.

“U službi jasnog pozicioniranja i brendiranja turističke atrakcije ‘vodopad Kravica’, Parkovi investiraju u marketinške aktivnosti na lokalnom, regionalnom ali i međunarodnom planu. Osim toga, u cilju poboljšanja turističke ponude provodi se kontinuirani monitoring strukture gostiju i njihovih potreba. Potvrda je svakako zadovoljstvo korisnika naših usluga, ali i progresivan porast broja posjetitelja na godišnjem planu”, kazali su iz Parkova.

Ističu i to kako je broj gostiju s Jadrana nešto manji u odnosu na dosadašnje sezone.

“Ovogodišnji rezultati prate očekivanu dinamiku posjete koja iznosi 155 000 prodatih ulaznica, zaključno s prvim danom u mjesecu augustu. Što se tiče strukture gostiju, u dosadašnjem dijelu godine bilježimo porast broja hodočasničkih gostiju iz Međugorja, u odnosu na nešto slabiji posjet jadranskih turista”, kazali su iz preduzeća Parkovi.

Među uslugama, kako navode, posebno se ističu turistički vodiči, vožnja panoramskim vlakićem, kao i kušanje tradicijskih jela i vina u kojima posjetitelji mogu uživati.

Jedna od atrakcija na Kravici su i domaći proizvodi nastali u lokalnim radionicama, a ekološka i ambijentalna zaštita su primaran cilj.

“Na samom lokalitetu gosti imaju priliku kupiti proizvode lokalnih radionica ili konzumirati neke od ugostiteljskih usluga. Dugoročni i primarni plan je trajna ekološka i ambijentalna zaštita lokaliteta koja se namjerava ostvariti analizom i otklanjanjem najvećih ugroza vodopada Kravica, kao i infrastrukturalna aktivnost izgradnje šetnice duž rijeke Trebižat”, navode iz Parkova.

Također ističu i to kako će infrastrukturne aktivnosti donijeti neke dodatne pogodnosti.

“Upravo potonja aktivnost, kao dodana vrijednost donosi niz beneficija, od čega valja istaknuti potrebno rasterećenje mikrolokacije u ljetnim mjesecima. Isto tako, planirana su ulaganja u proširenje postojećih vidikovaca, kao i sportsko-rekreativni sadržaj za najmlađe kategorije”, ocijenili su.

Iz Parkova su također izrazili zadovoljstvo činjenicom kako porast broja turističkih posjeta u ljubuškom kraju potiče i razvoj novih smještajnih kapaciteta, a u cjelini organiziranih hotelijerskih usluga ili ruralnog turizma.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik