Novog auto-puta još nema na aplikacijama za navigaciju

Bez autora
Aug 19 2019

Prva vozila su prošla novom deonicom auto-puta "Miloš Veliki". Da bi se od Obrenovca stiglo do Čačka sada je potrebno oko sat vremena. Nekoliko hiljada vozila je već prošlo kroz naplatnu rampu i uključilo se na auto-put u Mislođinu. Vozači sa kojima je ekipa RTS-a razgovarala su dobro informisani i zadovoljni što će im do Čačka trebati svega sat vremena. Zbog auto-puta će, međutim, biti opterećenija mesta od Čukaričke padine do Bariča. Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da vozači sada prolaze kroz Umku i Moštanicu, koje su naseljena mesta, i da moraju da vode računa o dozvoljenoj brzini zbog pešaka. U decembru bi situacija trebalo da se promeni jer će biti otvorena nova deonica Surčin–Obrenovac.

Novog auto-puta još nema na aplikacijama za navigaciju, pratite saobraćajne znakePrva vozila su prošla novom deonicom auto-puta "Miloš Veliki". Da bi se od Obrenovca stiglo do Čačka sada je potrebno oko sat vremena. Ekipe RTS-a proveravale su kako je ovog jutra na naplatnoj stanici u Mislođinu i u operativnom centru u Ljigu.

Nekoliko hiljada vozila je već prošlo kroz naplatnu rampu i uključilo se na auto-put u Mislođinu.

Vozači sa kojima je ekipa RTS-a razgovarala su dobro informisani i zadovoljni što će im do Čačka trebati svega sat vremena.

Zbog auto-puta će, međutim, biti opterećenija mesta od Čukaričke padine do Bariča.

Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da vozači sada prolaze kroz Umku i Moštanicu, koje su naseljena mesta, i da moraju da vode računa o dozvoljenoj brzini zbog pešaka.

U decembru bi situacija trebalo da se promeni jer će biti otvorena nova deonica Surčin–Obrenovac.

Nov auto-put je urađen po savremenim standardima, ali vozači moraju biti savesni i pažljivi. Okanović se nada da će statistika Ibarske magistrale, na kojoj su od 2001. godine 452 osobe stradale, otići u zaborav.

Ukazuje i da mobilne aplikacije koje vozači često koriste još nisu ažurirane i ne prepoznaju novi auto-put, tako da će vozači neko vreme morati da se oslanjaju na saobraćajnu signalizaciju.

Stanje je ovog jutra redovno i u tunelu Brančić, kažu u operativnom centru u kom posmatraju taj tunel. Ivan Terzić, glavni inženjer baza podataka, kaže da oni preko savremenog softvera i sistema video-nadzora mogu na vreme da uoče sve incidente i blagovremeno reaguju.

"Ovo za nas nije ništa novo. Već tri godine besprekorno funkcionišemo u tunelu Šaran. Nije bilo teških nezgoda u tunelu i imamo fantastičnu saradnju sa svim službama za hitne intervencije", rekao je Terzić.

Putarina se neće naplaćivati do 1. septembra, a zatim će iznositi 420 dinara za putnička vozila. Vozila će uglavnom moći da dostižu brzinu do 130 kilometara na čas, ali na nekim deonicama neće smeti da se prelazi 80 kilometara na sat.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik