Matoni 1873 i Pepsiko kupili Knjaz Miloš

Kompanije Matoni 1873 i Pepsiko obavile su danas akviziciju 100 odsto kompanije Knjaz Miloš, srpskog proizvođača mineralne vode i bezalkoholnih pića. Transakcija je odobrena od strane antimonopolske komisije i obuhvata kupovinu proizvodnih kapaciteta kompanije Knjaz Miloš u Srbiji, kao i brendove Knjaz Miloš, Akva Viva, Guarana, Remiks Knjaz, Tube, Gusto i druge. Kompanija Knjaz Miloš prethodno je bila u vlasništvu Investicionog fonda Mid Europa Partners. Generalni direktor kompanije Matoni 1873 Alesandro Paskvale na današnjoj konfereniciji za medije poželeo je kompaniji Knjaz Miloš dobrodošlicu u porodicu Matoni 1873. Ova prilika će nam pružiti nove mogućnosti za rast i razvoj kompanije, kupaca i naših zaposlenih. Ujedinjenje portfolija Matoni 1873 s portfolijom Knjaz Miloša obezbediće izvanredan kvalitet našim kupcima i potrošacima, rekao je Paskvale.

Matoni 1873 i Pepsiko kupili Knjaz MilošKompanije Matoni 1873 i Pepsiko obavile su danas akviziciju 100 odsto kompanije Knjaz Miloš, srpskog proizvođača mineralne vode i bezalkoholnih pića.

Transakcija je odobrena od strane antimonopolske komisije i obuhvata kupovinu proizvodnih kapaciteta kompanije Knjaz Miloš u Srbiji, kao i brendove Knjaz Miloš, Akva Viva, Guarana, Remiks Knjaz, Tube, Gusto i druge.

Kompanija Knjaz Miloš prethodno je bila u vlasništvu Investicionog fonda Mid Europa Partners.

Generalni direktor kompanije Matoni 1873 Alesandro Paskvale na današnjoj konfereniciji za medije poželeo je kompaniji Knjaz Miloš dobrodošlicu u porodicu Matoni 1873.

"Ova prilika će nam pružiti nove mogućnosti za rast i razvoj kompanije, kupaca i naših zaposlenih. Ujedinjenje portfolija Matoni 1873 s portfolijom Knjaz Miloša obezbediće izvanredan kvalitet našim kupcima i potrošacima”, rekao je Paskvale.

Prema njegovim rečima, te dve kompanije pomoći će kompaniji Knjaz Miloš da odskoči još dalje i proširi prodaju svojih proizvoda i u drugim zemljama širom sveta.

"Kompanija je u dobrim rukama, jer mi smo grupa s dugom tradicijom i zanima nas da se poslovno razvijamo, a isti takav stav ima i multinacionalna kompanija Pepsiko koja ima jak preduzetnički duh", rekao je Paskvale.

Predstavnik kompanije Pepsiko Kristofer Gilj naveo je da je dosadašnje partnerstvo komapnija Matoni i Pepsiko bilo veoma uspešno, a akvizicija Knjaza Miloš predstavlja, kaže, priliku za dodatni razvoj i jačanje njihovog prisustva u regionu.

Ističe da je u kompaniji Pepsiko zaposleno 45.000 ljudi, da imaju 80 fabrika u svetu, ali i poljoprivredna zemljišta na kojima gaje krompir, jabuke i bobičasto voće.

Generalni direktor kompanije Knjaz Miloš Miloš Stojisavljević kazao je da je ovo istorijski dan za tu komapniju jer prvi put za strateške partnere dobila globalne kompanije u proizvodnji vode i bezalkoholnih napitaka.

Podsetio je da je kompanija Knjaz Miloš počela sa radom davne 1811. godine, dobila je ime po sprskom knezu, koji je izvor stavio pod zaštitu države.

"Knjaz u našem regionu predstavlja sinonim za mineralnu vodu. Radi se o vodi vrhunskog kvaliteta koja je dobila niz nagrada za kvalitet", kazao je Stojisavljević.

Kaže da kompanija zapošljava 800 ljudi, predstavlja lidera na tržištima u Srbiji i Crnoj Gori, a sa tendencijom rasta u Severnoj Makedoniji i BiH.

Stojisavljević ističe da je očekivani ovogodišnji neto promet kompanije 75 miliona evra.

"Unapređujući svaki aspekt našeg poslovanja u poslednjih nekoliko godina, učinili smo Knjaz Miloš uglednom kompanijom naše industrije u Evropi. Radujemo se što ćemo se pridružiti vodećim brendovima, jer to je najbolji dokaz našeg uspeha", rekao je Stojisavljević.

Na konferenciji za medije nije saopštena cena akvizicije komapnije Knjaz Miloš, jer, kako je rečeno, to nije politika kompanija Matoni i Pepsiko.

Kompanija Knjaz Miloš, sa sedištem u Aranđelovcu, ima poslovnu istoriju dugu više od 200 godina i predstavlja jednog od najvećih proizvođača mineralne vode, bezalkoholnih i energetskih pića u Srbiji.

Pepsiko, multinacionalna kompanija i jedan od najvećih svetskih proizvođača hrane i napitaka koja posluje u više od 200 zemalja širom sveta, i Matoni 1873, najveći distributer bezalkoholnih pića u Centralnoj Evropi, već uspešno sarađuju.

Matoni 1873 je proizvođač i distributer Pepsiko portfolija gaziranih pića u Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Bugarskoj, kao i distributer PepsiCo portfolija grickalica u Češkoj, Slovačkoj i Mađarskoj.

Nedimović pozdravio akviziciju kompanije "Knjaz Miloš"

Ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislav Nedimović pozdravio je akviziciju kompanije "Knjaz Miloš" koja je od danas zvanično postala deo kompanija "Matoni 1873" i "PepsiCo", uz ocenu da će proizvodi srpske kompanija, uz podršku ta dva giganta, sada stići i do svetskih tržišta.

"Ovih dana je sve u znaku Miloša Velikog. Ono što je novi auto-put "Miloš Veliki" za Srbiju, to je sigurno za "Knjaz Miloš" ova akvizicija sa ove dve globalne kompanije", rekao je Nedimović odgovarajući na pitanja novinara u Češkoj Ambasadi gde je izvršena akvizicija.

Nedimović je ukazao da srpske kompanije koje imaju regionalni brend i predstavljaju lidere u ovom delu Evrope, imaju problem što je regionalno tržište njihov "plafon", te, ocenjuje, partnerstvo sa globalnim komapnijama može im pomoći da preskoče tu regionalnu granicu.

"U saradnji sa Matonijem i Pepsicom, kompanija Knjaz otvara mnogo širi prostor za plasiranje robe. Knjaz ostaje srpska kompanija i sve što iz nje bude izvezeno biće poreklom iz Srbije", podvukao je Nedimović.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik