pretraga

kursna lista

BA

HR

RS

MK

EUR 117.4826
USD 106.0121
CHF 107.1237
GBP 137.4226
CAD 80.3025
HRK 15.7818
BAM 60.0679
EUR 1.955830
CAD 1.349428
HRK 26.179579
CHF 1.775370
GBP 2.573629
USD 1.757863
RSD 1.592767
CAD 5.051136
CZK 0.281834
CHF 6.985052
GBP 9.636229
USD 6.918497
EUR 7.624184
PLN 1.743468
EUR 61.505
USD 46.5066
GBP 72.8128
CHF 46.4119
CAD 45.4818
07.11.2019.Business magazin

PKFBiH učinila sve da se BiH nađe među kandidatima za novu tvornicu VW-a

PKFBiH učinila sve da se BiH nađe među kandidatima za novu tvornicu VW-aNjemački proizvođač automobila Volkswagen je upoznat o  automobilskoj industriji u BiH jer je Privredna komora FBiH učinila sve da se BiH nađe među kandidatima za potencijalnu lokaciju njihove nove tvornice, potvrđeno je Feni iz Komore.

Direktor sektora energetike Privredne komore FBiH i koordinator projekta “Razvoj automobilske industrije FBiH” Armin Hodžić naveo je da su Privredna komora FBiH i Vlada FBiH zajedno uputili pozivna pisma i dokumente u kojim su navedeni uslovi koje su spremni ponuditi VW-u.

– VW je planirao izgradnju nove velike tvornice vrijedne 1,7 milijardi eura u kojoj bi radilo oko 5.000 radnika, što bi, ukoliko bi bilo realizovano u BiH, značilo veliku korist za zemlju – istakao je Hodžić.

Hodžić je precizirao da Komora okuplja više od 60 kompanija koje rade za automobilsku industriju, a od kojih desetak radi direktno za VW.

– Ipak, glavni kandidat za lokaciju nove tvornice VW-a još uvijek je Turska zbog veličine tržišta, a očekuje se da konačna odluka bude donesena početkom 2020. – naglasio je Hodžić.

Predsjednik Udruženja poslodavaca FBiH i predstavnik Prevent grupacije BiH Adnan Smailbegović smatra da postojeći spor između Preventa i VW-a nije prepreka da njemački proizvođač investira u tvornicu automobila u BiH, ali da u ovom trenutku to nije realna opcija.

Naglasio je da je TAS bio tvornica koja se godinama razvijala i širila kompetencije, dok gradnja visokotehnološke tvornice automobila u BiH sada uz postojeći manjak kvalifikovane radne snage nije realna.

– Toj tvornici bi trebalo najmanje 600 inžinjera, a to je u BiH danas neizvodivo. Također, ta planirana tvornica bi trebala proizvoditi 1.000 automobila dnevno, a TAS je proizvodio 150 – pojasnio je Smailbegović.

I on vjeruje da je Turska najizvjesnija opcija za novu tvornicu VW-a.

Ocena
Vaša ocena
Bookmark and Share