Maskov „sajbertrak“ – od fijaska na prezentaciji do rekordne prodaje

Bez autora
Nov 25 2019

Kažu da loš marketing ne postoji, a čini se da je to istina, pošto direktor „Tesla motorsa“ Ilon Mask tvrdi da je kompanija dobila više od 150.000 narudžbina za novi „sajbertrak“, čija je prezentacija danima bila predmet podsmeha na društvenim mrežama. Dva dana nakon predstavljanja futurističkog „sajbertraka“ i dvostrukog lomljenja prozorskih stakala koja su trebalo da budu otporna na udarce, Mask je na Tviteru objavio da su narudžbine vozila čudnog izgleda dostigle rekordne razmere. Kompanija je do jučerašnjeg dana, prema Maskovim navodima, primila 146.000 narudžbina, a 42 odsto mušterija se odlučilo se za skuplju verziju sa dva motora.

Maskov „sajbertrak“ – od fijaska na prezentaciji do rekordne prodajeKažu da loš marketing ne postoji, a čini se da je to istina, pošto direktor „Tesla motorsa“ Ilon Mask tvrdi da je kompanija dobila više od 150.000 narudžbina za novi „sajbertrak“, čija je prezentacija danima bila predmet podsmeha na društvenim mrežama.

Dva dana nakon predstavljanja futurističkog „sajbertraka“ i dvostrukog lomljenja prozorskih stakala koja su trebalo da budu otporna na udarce, Mask je na Tviteru objavio da su narudžbine vozila čudnog izgleda dostigle rekordne razmere.

Kompanija je do jučerašnjeg dana, prema Maskovim navodima, primila 146.000 narudžbina, a 42 odsto mušterija se odlučilo se za skuplju verziju sa dva motora.

Hvaleći se brojkama, Mask je naglasio da uspeh poslednjeg modela ne može da se pripiše dobrom marketingu, pošto kompanija nije vodila nikakvu reklamnu kampanju niti je platila nekoj poznatoj ličnosti promociju.

Uprkos tome što je sve što je Mask rekao verovatno tačno, prezentacija u petak bila je sama po sebi spektakl, koji je, ne nužno po pozitivnim stvarima, stekao veliki publicitet.

Naime, tokom predstavljanja Mask je na bini hteo da demonstrira otpornost prozorskih stakala na udarce, tvrdeći da su „praktično otporna na metke“.

Ispostavilo se da nisu...

Dva puta je Mask bacao metalnu kuglu i dva puta su stakla pucala.

Čitav događaj izazvao je lavinu zabavnih komentara i mimova na mrežama, sa milionima pregleda, što su mnogi pripisali kao razlog velikom uspehu sa narudžbinama.

Osim već pomenutog „neprobojnog stakla“, vozilo je pravljeno sa idejom da pruži maksimalnu bezbednost i izdržljivost.

Iz „Tesle“ navode da „sajbertrak“ nudi i veliku snagu, pa od nule do 100 kilometara na čas sa najslabijim pogonom ubrzava za šest sekundi, a domet sa jednim punjenjem baterija kreće se i do 750 kilometara.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik