Kako je "FlyBosnia" preko noći dobila dozvolu za rad

Bez autora
Nov 26 2019

Proces izdavanja certifikata zračnog operatera kompaniji „FlyBosnia“ obilježile su brojne kotroverze, koje, uostalom, prate i osnivača Sulejmana el-Šidija, vlasnika Grupacije “Al-Shiddi”. Iako su mediji izvještavali da kompanija ne ispunjava uvjete i da neće dobiti radnu dozvolu, to se u aprilu prošle godine naprasno dogodilo. Kako je kompanija preko noći ispunila uvjete ostalo je misterija, ali posljednji „transferi“ službenika iz Direkcije za civilno zrakoplovstvo u kompaniju „FlyBosnia“ bacaju sumnju da je cijeli proces urađen prema zakonu. Naime, Enes Mujezinović je kao pomoćnik direktora za Safety Menagement System u BHDCA bio član komisije i vršio nadzor u postupku dobivanja radne dozvole za „FlyBosniju“. S druge strane, u postupku dobivanja dozvole na poziciji menadžera „FlyBosnije“ bio je Haris Čoloman i to od samog osnivanja firme.

Kako je "FlyBosnia" preko noći dobila dozvolu za radProces izdavanja certifikata zračnog operatera (AOC) kompaniji „FlyBosnia“ obilježile su brojne kotroverze, koje, uostalom, prate i osnivača Sulejmana el-Šidija, vlasnika Grupacije “Al-Shiddi”.

Iako su mediji izvještavali da kompanija ne ispunjava uvjete i da neće dobiti radnu dozvolu, to se u aprilu prošle godine naprasno dogodilo.

Dodatna sumnja

Kako je kompanija preko noći ispunila uvjete ostalo je misterija, ali posljednji „transferi“ službenika iz Direkcije za civilno zrakoplovstvo (BHDCA) u kompaniju „FlyBosnia“ bacaju sumnju da je cijeli proces urađen prema zakonu.

Naime, Enes Mujezinović je kao pomoćnik direktora za Safety Menagement System u BHDCA bio  član komisije i vršio nadzor u postupku dobivanja radne dozvole za „FlyBosniju“.

S druge strane, u postupku dobivanja dozvole na poziciji menadžera „FlyBosnije“ bio je Haris Čoloman i to od samog osnivanja firme. Međutim, Uprava „FlyBosnije“ ga je, nakon što je dobila dozvolu, naprasno smijenila te na njegovu poziciju dovela državnog službenika - Enesa Mujezinovića.

Mujezinović je odmah dao otkaz u BHDCA-u. To se dogodilo nekoliko mjeseci nakon što je učestvovao u odobravanju radne dozvole kompaniji „FlyBosnia“.

Sukob interesa

Prema Zakonu o državnoj službi u institucijama BiH, državni službenik ne smije obavljati dužnost, aktivnost ili biti na položaju koji dovodi do sukoba interesa s njegovim službenim dužnostima, a naročito ne smije obavljati dodatnu aktivnost za koju se plaća naknada, osim kada je to odobrio ministar ili rukovodilac institucije.

Zakon nalaže i da se državni službenik koji je razriješen dužnosti u roku od dvije godine od dana razrješenja s dužnosti ne može zaposliti kod poslodavca kojem je bio redovni pretpostavljeni, odnosno ne može se zaposliti u firmi nad čijim radom je provodio redovan nadzor.

On, također, ne smije primati bilo kakvu naknadu od tog poslodavca ili firme u roku od dvije godine od dana razrješenja s dužnosti.

Zaposleni sestra i zet

Zanimljivo je da je Mujezinovć i prije vršenja nadzora nad ovom privatnom kompanijom u ime BHDCA, u menadžment „Flybosnije“, kako tvrde upućeni, zaposlio zeta.

Kako saznajemo, i Haris Medošević, inspektor za sigurnost plovidbe BHDCA, također je bio u komisiji i u nadzoru za dobivanje AOC-a. On je, kako nezvanično saznajemo, zaposlio sestru u Upravi „FlyBosnije“.

BHDCA bez komentara

Zvaničan upit poslali smo i Direkciji za civilno zrakoplovstvo. Međutim, do zaključenja ovog izdanja „Dnevnog avaza“ nismo dobili odgovor.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik