Jučer je sa željezničkog kolodvora u Bjelovaru put Zagreba krenuo prvi nagibni vlak na novoj pruzi Gradec - Sveti Ivan Žabno, duljine 12,2 kilometra, prvoj novoizgrađenoj pruzi u Hrvatskoj nakon 52 godine. Vrijednost cijelog projekta, sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda, iznosi 258 milijuna kuna. Radi se o dionici kojom prometuju prigradski vlakovi, a nova pruga će omogućiti kraće putovanje pa će se tako od Bjelovara do Zagreba moći stići za sat vremena u odnosu na dosadašnjih dva sata zbog raznih predsjedanja s vlaka na autobus. Sjajan potez, dio investicija koje se financiraju europskim fondovima, 260 milijuna vrijedna investicija i jedan korak prema unaprjeđenju naše željezničke infrastrukture.
Jučer je sa željezničkog kolodvora u Bjelovaru put Zagreba krenuo prvi nagibni vlak na novoj pruzi Gradec - Sveti Ivan Žabno, duljine 12,2 kilometra, prvoj novoizgrađenoj pruzi u Hrvatskoj nakon 52 godine.
Vrijednost cijelog projekta, sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda, iznosi 258 milijuna kuna.
Radi se o dionici kojom prometuju prigradski vlakovi, a nova pruga će omogućiti kraće putovanje pa će se tako od Bjelovara do Zagreba moći stići za sat vremena u odnosu na dosadašnjih dva sata zbog raznih predsjedanja s vlaka na autobus.
"Sjajan potez, dio investicija koje se financiraju europskim fondovima, 260 milijuna vrijedna investicija i jedan korak prema unaprjeđenju naše željezničke infrastrukture. Rekli smo, ovo desetljeće koje je pred nama, nakon što smo jako puno investirali u ceste, zračne i pomorske luke, sada je vrijeme za jačenje i modernizaciju željezničke infrastrukture.
Govorimo o ukupno 3 milijarde investicija u sljedećih 10 godina. To su veliki projekti, ogromne investicije", kazao je premijer Andrej Plenković.