Prije nešto malo manje od mjesec dana internet je bio preplavljen glasinama o tome da se Twitter sprema za prodaju. Pričalo se o tome da su kompanije kao što su Disney, Google i Salesforce potencijalni kupci, ali su kasniji izveštaji govorili da su Disney i Google odustali i da je Salesforce ostao jedina zainteresovana strana.Jedno vrijeme se čak i Microsoft pominjao kao potencijalni kupac. Međutim, sa padom zainteresovanosti potencijalnih kupaca, akcije Twitter-a su pale za više od 14 posto. Ubrzo nakon toga i Salesforce je odustao od kupovine pa nije više ostalo zainteresovanih strana da kupe Twitter. Salesforce CEO Marc Beniof potvrdio je odustajanje u intervjuu za Financial Times, gde je otkrio da cijena kompanije i njena kultura nisu nešto što bi odgovaralo njegovoj kompaniji.
Prije nešto malo manje od mjesec dana internet je bio preplavljen glasinama o tome da se Twitter sprema za prodaju. Pričalo se o tome da su kompanije kao što su Disney, Google i Salesforce potencijalni kupci, ali su kasniji izveštaji govorili da su Disney i Google odustali i da je Salesforce ostao jedina zainteresovana strana.
Jedno vrijeme se čak i Microsoft pominjao kao potencijalni kupac.
Međutim, sa padom zainteresovanosti potencijalnih kupaca, akcije Twitter-a su pale za više od 14 posto. Ubrzo nakon toga i Salesforce je odustao od kupovine pa nije više ostalo zainteresovanih strana da kupe Twitter. Salesforce CEO Marc Beniof potvrdio je odustajanje u intervjuu za Financial Times, gde je otkrio da cijena kompanije i njena kultura nisu nešto što bi odgovaralo njegovoj kompaniji.
Twitter nastavlja dalje i poručuje da će se uskoro više fokusirati na video sadržaj, ali i neka kratkoročna rješenja kao što je prodaja sredstava za koja se smatra da nemaju centralnu ulogu u njihovom poslovanju.