
Ta čast pripada malom SUV-u koji zauzima sve veći deo tržišta.
Kineski proizvođači automobila pustili su korenje na evropskom tržištu, rastu iz meseca u mesec, a prilagodili su se i tržišnim okolnostima.
Naime, na početku invazije dominantna ideja je bila da se krene sa električnim automobilima, a kako su se interesi kupaca menjali i EU uvela dodatne carine na koneske strujaša, tako se i ponuda menjala.
Danas možete kupiti kineske automobile sa benzinskim motorima, hibride, kao i plug-in hibride.
Koji je od kineskih modela najprodavaniji u Evropi? Ta čast pripada MG ZS-u, malom SUV-u koji je u poslednjih deset meseci prodat u 104.000 primeraka (podaci koje je objavio Dataforce), što je solidan zalogaj evropskog tržišnog kolača, piše Revijahak.
Ako uzmemo u obzir da su najprodavaniji evropski modeli Dacia Sandero ili Renault Clio u prvih deset meseci imali po 200.000 kupaca, ovo je zaista sjajan rezultat za MG.
Nova generacija ZS-a dostupna je s novim MG hibridnim sistemom ili kao benzinac, a preporučena početna cena je 19.990 evra (za benzinac).
U čemu je tajna? Kao i Suzuki Vitara, na primer, MG ZS donosi karoseriju SUV-a i dovoljno prostora po pristojnoj ceni. Uz sve to, jeftiniji je od Vitare.
Nije bez mana, ali one nisu značajne, pogotovo po pitanju funkcionalnosti i bezbednosti.