Hrvatska po prvi put postala najvažnija destinacija za austrijske turiste

Bez autora
Mar 02 2016

Austrijski institut IFT objavio je rezultate najmjerodavnije ankete o najtraženijoj destinaciji Austrijanaca za 2016. godinu. To je Hrvatska. Hrvatska je prvi put prešla dosada nedostižnu Italiju i zasad smo na prvom mjestu sa 19 posto, na drugom mjestu je Austrija sa 15 posto, a tek na trećem mjestu je Italija sa 14 posto; slijedi Španjolska sa 7, Turska sa 5, Grčka sa 4 posto. Optimizam budi i rani buking za ovu sezonu. To dokazuje da ćemo ove godine biti izuzetno visoko u kursu interesa i to je podatak koji može veseliti sve naše turističke regije, a taj trend će sigurno ostati i tijekom čitave sezone. Ne smijemo zaboraviti da Austrijanaca ima samo 8 milijuna, a ostvaruju nam 6 i pol milijuna noćenja. Ponavljanje prošlogodišnjeg rezultata nije jednostavno i lako. Ipak, evidentno je da stojimo jako dobro, što znači da ćemo sigurno ponoviti i ostvariti pozitivne turističke rezultate u odnosu na 2015.

Hrvatska po prvi put postala najvažnija destinacija za austrijske turisteAustrijski institut IFT objavio je rezultate najmjerodavnije ankete o najtraženijoj destinaciji Austrijanaca za 2016. godinu. To je Hrvatska.

– Hrvatska je prvi put prešla dosada nedostižnu Italiju i zasad smo na prvom mjestu sa 19 posto, na drugom mjestu je Austrija sa 15 posto, a tek na trećem mjestu je Italija sa 14 posto; slijedi Španjolska sa 7, Turska sa 5, Grčka sa 4 posto – kaže za Novi list predstavnik Hrvatske turističke zajednice u Austriji Ranko Vlatković.

Naglašava da optimizam budi i rani buking za ovu sezonu. – To dokazuje da ćemo ove godine biti izuzetno visoko u kursu interesa i to je podatak koji može veseliti sve naše turističke regije, a taj trend će sigurno ostati i tijekom čitave sezone – kaže Vlatković i naglašava da su ove podatke objavile sve novine u Austriji.

– Ne smijemo zaboraviti da Austrijanaca ima samo 8 milijuna, a ostvaruju nam 6 i pol milijuna noćenja. Ponavljanje prošlogodišnjeg rezultata nije jednostavno i lako. Ipak, iz razgovora s našim najvećim turoperatorima evidentno je da stojimo jako dobro, što znači da ćemo sigurno ponoviti i ostvariti pozitivne turističke rezultate u odnosu na 2015., najavljuje Vlatković.

Ističe da su unatrag mjesec dana imali nekoliko velikih prezentacija s najbitnijim turoperatorima, te road show u pet gradova gdje su imali publiku od više od 1,5 tisuću ljudi.

– Pored nacionalne prezentacije, s nama su bili TZ Kvarnera i TZ Istre, gdje smo potencijalne goste upoznali s trenutno najbitnijim informacijama, a to su sigurnost zemlje i dostupnost. Pred nama je još nekoliko ciljanih prezentacija gdje ćemo pojačati i animaciju prema agentima i uz to krećemo s velikom kampanjom na televizijama. Da bismo se fokusirali na predsezonu, završili smo kampanju na on lineu koju smo izuzetno rano startali. Prvi rezultati pokazali su se dobrima, a sve ankete koje su rađene u Austriji ukazuju da će 90 posto Autrijanaca i ove godine putovati i to kraće, ali češće što je dobar signal. Mi se na austrijskom tržištu borimo za 50 posto udjela, je jer poznato da polovica Austrijanaca godišnji odmor provodi u vlastitoj zemlji. Taj postotak dižemo iz godine u godinu, ističe Vlatković.

I njega je, kaže, za ovu godinu malo brinuo rani Uskrs, no smatra da to neće biti otežavajući faktor već da, naprotiv, sve ukazuje na to da možemo kontuirano u svakom mjesecu polučiti pozitivan rezultat. Austrija zasigurno najbolje reagira na projekt 365, jer oni nisu gosti samo u glavnoj, nego i pred i posezoni.

– To su gosti koji poznaju našu enogastronomiju, oni su veliki fanovi aktivnog sporta i izuzetni su zaljubljenici u biciklizam, penjanje i pješačenje. Zasigurno je naš Kvarner, koji je u tom segmentu puno napravio, destinacija koja je izuzetno tražena. Koliko destinacijski menadžment bude kreativno osmišljavao projekte, toliko ćemo ih mi moći kvalitetno plasirati na tržištu, zaključuje Vlatković.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik