Austrijski institut IFT objavio je rezultate najmjerodavnije ankete o najtraženijoj destinaciji Austrijanaca za 2016. godinu. To je Hrvatska. Hrvatska je prvi put prešla dosada nedostižnu Italiju i zasad smo na prvom mjestu sa 19 posto, na drugom mjestu je Austrija sa 15 posto, a tek na trećem mjestu je Italija sa 14 posto; slijedi Španjolska sa 7, Turska sa 5, Grčka sa 4 posto. Optimizam budi i rani buking za ovu sezonu. To dokazuje da ćemo ove godine biti izuzetno visoko u kursu interesa i to je podatak koji može veseliti sve naše turističke regije, a taj trend će sigurno ostati i tijekom čitave sezone. Ne smijemo zaboraviti da Austrijanaca ima samo 8 milijuna, a ostvaruju nam 6 i pol milijuna noćenja. Ponavljanje prošlogodišnjeg rezultata nije jednostavno i lako. Ipak, evidentno je da stojimo jako dobro, što znači da ćemo sigurno ponoviti i ostvariti pozitivne turističke rezultate u odnosu na 2015.
Austrijski institut IFT objavio je rezultate najmjerodavnije ankete o najtraženijoj destinaciji Austrijanaca za 2016. godinu. To je Hrvatska.
– Hrvatska je prvi put prešla dosada nedostižnu Italiju i zasad smo na prvom mjestu sa 19 posto, na drugom mjestu je Austrija sa 15 posto, a tek na trećem mjestu je Italija sa 14 posto; slijedi Španjolska sa 7, Turska sa 5, Grčka sa 4 posto – kaže za Novi list predstavnik Hrvatske turističke zajednice u Austriji Ranko Vlatković.
Naglašava da optimizam budi i rani buking za ovu sezonu. – To dokazuje da ćemo ove godine biti izuzetno visoko u kursu interesa i to je podatak koji može veseliti sve naše turističke regije, a taj trend će sigurno ostati i tijekom čitave sezone – kaže Vlatković i naglašava da su ove podatke objavile sve novine u Austriji.
– Ne smijemo zaboraviti da Austrijanaca ima samo 8 milijuna, a ostvaruju nam 6 i pol milijuna noćenja. Ponavljanje prošlogodišnjeg rezultata nije jednostavno i lako. Ipak, iz razgovora s našim najvećim turoperatorima evidentno je da stojimo jako dobro, što znači da ćemo sigurno ponoviti i ostvariti pozitivne turističke rezultate u odnosu na 2015., najavljuje Vlatković.
Ističe da su unatrag mjesec dana imali nekoliko velikih prezentacija s najbitnijim turoperatorima, te road show u pet gradova gdje su imali publiku od više od 1,5 tisuću ljudi.
– Pored nacionalne prezentacije, s nama su bili TZ Kvarnera i TZ Istre, gdje smo potencijalne goste upoznali s trenutno najbitnijim informacijama, a to su sigurnost zemlje i dostupnost. Pred nama je još nekoliko ciljanih prezentacija gdje ćemo pojačati i animaciju prema agentima i uz to krećemo s velikom kampanjom na televizijama. Da bismo se fokusirali na predsezonu, završili smo kampanju na on lineu koju smo izuzetno rano startali. Prvi rezultati pokazali su se dobrima, a sve ankete koje su rađene u Austriji ukazuju da će 90 posto Autrijanaca i ove godine putovati i to kraće, ali češće što je dobar signal. Mi se na austrijskom tržištu borimo za 50 posto udjela, je jer poznato da polovica Austrijanaca godišnji odmor provodi u vlastitoj zemlji. Taj postotak dižemo iz godine u godinu, ističe Vlatković.
I njega je, kaže, za ovu godinu malo brinuo rani Uskrs, no smatra da to neće biti otežavajući faktor već da, naprotiv, sve ukazuje na to da možemo kontuirano u svakom mjesecu polučiti pozitivan rezultat. Austrija zasigurno najbolje reagira na projekt 365, jer oni nisu gosti samo u glavnoj, nego i pred i posezoni.
– To su gosti koji poznaju našu enogastronomiju, oni su veliki fanovi aktivnog sporta i izuzetni su zaljubljenici u biciklizam, penjanje i pješačenje. Zasigurno je naš Kvarner, koji je u tom segmentu puno napravio, destinacija koja je izuzetno tražena. Koliko destinacijski menadžment bude kreativno osmišljavao projekte, toliko ćemo ih mi moći kvalitetno plasirati na tržištu, zaključuje Vlatković.