Prema istraživanju tržišta osiguranja i osiguravajućih kuća, koje je sprovela agencija IPSOS Strategic Marketing krajem 2010. godine, na reprezentativnom uzorku koji se odnosi na populaciju između 30 i 65 godina života, odnosno skoro 3,6 miliona građana Srbije, Grawe osiguranje je potvrdilo svoju poziciju među najznačajnijim osiguravajućim društvima na domaćem tržištu. Grawe osiguranje zauzelo je stabilnu poziciju među vodećim osiguravajućim kompanijama u Srbiji, pre svega u oblasti životnog osiguranja, gde je među liderima, a beleži i rast prepoznatljivosti u oblasti osiguranja imovine. Grawe osiguranje posebno dobru poziciju ima među svim ispitanicima, što predstavlja odličnu osnovu za dalji rast kompanije na tržištu Srbije. Prema ovom istraživanju, obavezno osiguranje vozila je najčešće osiguranje koje koriste ispitanici je sa 46 posto. Druge vrste osiguranja znatno zaostaju, pa tako je prema zastupljenosti na drugom mestu osiguranje imovine sa 10 posto, dok osiguranje života ima 8 posto ispitanika.
Prema istraživanju tržišta osiguranja i osiguravajućih kuća, koje je sprovela agencija IPSOS Strategic Marketing krajem 2010. godine, na reprezentativnom uzorku koji se odnosi na populaciju između 30 i 65 godina života, odnosno skoro 3,6 miliona građana Srbije, Grawe osiguranje je potvrdilo svoju poziciju među najznačajnijim osiguravajućim društvima na domaćem tržištu.
Grawe osiguranje zauzelo je stabilnu poziciju među vodećim osiguravajućim kompanijama u Srbiji, pre svega u oblasti životnog osiguranja, gde je među liderima, a beleži i rast prepoznatljivosti u oblasti osiguranja imovine. Grawe osiguranje posebno dobru poziciju ima među svim ispitanicima, što predstavlja odličnu osnovu za dalji rast kompanije na tržištu Srbije.
Prema ovom istraživanju, obavezno osiguranje vozila je najčešće osiguranje koje koriste ispitanici je sa 46 posto. Druge vrste osiguranja znatno zaostaju, pa tako je prema zastupljenosti na drugom mestu osiguranje imovine sa 10 posto, dok osiguranje života ima 8 posto ispitanika. Dobrovoljno zdravstveno osiguranje ima 4 posto građana, kao i kasko osiguranje. Oko 45 posto ispitanika ne koristi nijedan osiguravajući proizvod.
Prema rezultatima ovog istraživanja došlo se do zaključka da je po pitanju zastupljenosti vrsta osiguranja, situacija uglavnom nepromenjena u odnosu na istraživanje iz 2009. godine, osim u slučaju dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja koje beleži osetniji pad. Takođe, istraživanje pokazuje da je potencijal za širenje baze korisnika usluga osiguranja, iznosi oko 40 posto, od čega najveći deo odlazi na obavezno osiguranje vozila – oko 22 posto, dok najveći potencijal od drugih vrsta osiguranja imaju osiguranje nekretnina gde ovu uslugu planira da koristi 10 posto ispitanika, kao i osiguranje života sa oko 8 posto ispitanika koji planiraju da koriste ovu uslugu u budućnosti.
Za osiguranje života je zainteresovano 21 posto pripradnika populacije između 30 i 65 godina života, dok se čak 30 posto izjasnilo da im je potrebno više informacija o ovom proizvodu. Za osiguranje od posledica nesrećnog slučaja zainteresovano je 34 posto gradjana, dok je isti procenat zainteresovan za osiguranje imovine, kao i za dobrovoljno zdravstveno osiguranje.
Ovo istraživanje pokazuje da su najznačajniji razlozi koji opredeljuju građane Srbije da koriste osiguranje života, tradicija i ugled osiguravajuće kuće, visina dobiti, broj osiguranika, a najviše je povećan procenat ispitanika koji potenciraju odnos cene i kvaliteta ove usluge. Skoro dve trećine osiguranika kao glavni razlog za uzimanje životnog osiguranja navode želju da obezbede decu, zatim želju da se na ovaj način obezbedi dodatni prihod za penziju, kao i da je osiguranje života bolji vid štednje od bankarskih depozita. Glavni ograničavajući faktor za ovu vrstu osiguranja je što ga više od 43 posto nezainteresovanih smatra za skupu uslugu, kao i da je rok naplate predug.