Rebranding: Kada i kako promijeniti imidž brenda

Bez autora
Sep 24 2025

U dinamičnom poslovnom okruženju, održavanje relevantnosti i prepoznatljivosti brenda ključno je za dugoročni uspjeh.

Rebranding predstavlja strateški proces promjene identiteta brenda, uključujući vizualni identitet, komunikacijske poruke i percepciju koju brend ostavlja na tržištu.

Kada je rebranding potreban?

Rebranding se razmatra u nekoliko ključnih situacija:

Promjena tržišnog pozicioniranja – kada brend želi ciljati novu ciljnu grupu ili ući na novo tržište.

Zastarjeli identitet – kada postojeći vizualni identitet, logo ili ton komunikacije više ne odražavaju vrijednosti i misiju brenda.

Negativna percepcija javnosti – ukoliko brend ima problema sa reputacijom, rebranding može pomoći u obnavljanju povjerenja.

Fuzije i akvizicije – spajanje sa drugim kompanijama često zahtijeva jedinstveni vizualni i komunikacijski identitet.

Kako sprovesti rebranding?

Proces rebrandinga treba biti pažljivo planiran i strateški vođen:

Analiza postojećeg brenda – identificiraju se snage, slabosti, prijetnje i prilike kroz SWOT analizu.

Definisanje ciljeva rebrandinga – jasno se utvrđuje šta se želi postići: povećanje prepoznatljivosti, ulazak na novo tržište ili promjena percepcije.

Razvoj novog identiteta – uključuje dizajn novog logotipa, boja, tipografije i vizualnih elemenata, uz redefinisanje tonova komunikacije i vrijednosti brenda.

Interna komunikacija – važno je uključiti zaposlene kako bi se osigurala interna podrška i razumijevanje novih vrijednosti i poruka brenda.

Javna implementacija – rebranding se predstavlja javnosti kroz kampanje, PR aktivnosti, društvene mreže i druge kanale, uz jasno objašnjenje razloga promjena.

Praćenje efekata – mjeri se percepcija javnosti, reakcija tržišta i poslovni rezultati kako bi se utvrdila uspješnost rebrandinga.

Rebranding nije samo kozmetička promjena – to je strateški alat koji omogućava brendu da ostane relevantan, diferenciran i povezan sa svojom publikom. Pravilno planiran i izveden, rebranding može značajno ojačati reputaciju brenda i otvoriti nove poslovne prilike.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik