U Brodosplitu porinut zadnji brod iz knjige narudžbi

Bez autora
Jan 25 2011

U Brodogradilištu Split porinut je danas zadnji brod iz knjige narudžbi. Riječ je o tankeru za prijevoz sirove nafte i naftnih prerađevina, duljine 182,99 m, širine 40 m, visine 17,90 m i nosivosti 65.061 tone, za naručitelja švedsku tvrtku Concordia Maritime AB. To je četvrti brod iz P-MAX programa od četiri broda koje je splitsko brodogradilište ugovorilo za švedskog naručitelja. P-MAX koncept, razvijen u suradnji Brodosplita i švedske kompanije, odnosi se na brodove namijenjene prijevozu sirove nafte i naftnih prerađevina s neograničenom međunarodnom plovidbom. P-MAX omogućava brodu da, zahvaljujući svojoj konstrukciji, ponese i 30 posto više tereta od standardnih tankera uz minimalne dodatne troškove i najviši stupanj sigurnosti. Brodovi koji nose oznaku MAX širi su od ostalih brodova u toj klasi, ali s istom dubinom gaza, dvije odvojene i međusobno izolirane strojarnice, dva motora s odvojenim dovodom goriva te dva propelera i kormila kako bi mogli ukrcati puno više tereta bez gubljenja brzine i manevarskih sposobnosti.

U Brodosplitu porinut zadnji brod iz knjige narudžbiU Brodogradilištu Split porinut je danas zadnji brod iz knjige narudžbi, potvrdila je glasnogovornica splitskog škvera Ivanka Mihaljević.

Riječ je o tankeru za prijevoz sirove nafte i naftnih prerađevina, duljine 182,99 m, širine 40 m, visine 17,90 m i nosivosti 65.061 tone, za naručitelja švedsku tvrtku Concordia Maritime AB. To je četvrti brod iz P-MAX programa od četiri broda koje je splitsko brodogradilište ugovorilo za švedskog naručitelja. P-MAX koncept, razvijen u suradnji Brodosplita i švedske kompanije, odnosi se na brodove namijenjene prijevozu sirove nafte i naftnih prerađevina s neograničenom međunarodnom plovidbom.

P-MAX omogućava brodu da, zahvaljujući svojoj konstrukciji, ponese i 30 posto više tereta od standardnih tankera uz minimalne dodatne troškove i najviši stupanj sigurnosti. Brodovi koji nose oznaku MAX širi su od ostalih brodova u toj klasi, ali s istom dubinom gaza, dvije odvojene i međusobno izolirane strojarnice, dva motora s odvojenim dovodom goriva te dva propelera i kormila kako bi mogli ukrcati puno više tereta bez gubljenja brzine i manevarskih sposobnosti, ističu iz Brodosplita.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik