Druga cijev kroz Učku u pripremi

Bez autora
Jul 22 2012

Prema koncesijskom ugovoru, Bina Istra obvezna je izgraditi novi tunel Učka i autocestom se spojiti na čvor Matulji, koji već dugo opterećuje promet u Rijeci preko njezine zaobilaznice. Stoga se planira preusmjeravanje prometa preko novoga prometnog čvora između Jušića i Veprinca te prijevojem preko Grobnika. U izradi je i glavni projekt za preostalih 46 kilometara od Pazina do Matulja. Istra je već sada povezana s autocestom. Za tri do četiri godine bit će izgrađena i druga cijev. Već je u postupku građevinska dozvola i mislim da ćemo imati jedan kvalitetan prometni objekt prema Primorsko-goranskoj županiji. Prema ugovoru potpisanom s projektantima, Bina Istra bi do kraja 2012. trebala pribaviti sve građevinske dozvole za gradnju dionice sadašnje poluautoceste od Pazina do Matulja, uključujući i drugu cijev Tunela Učka.

Druga cijev kroz Učku u pripremiPrema koncesijskom ugovoru, Bina Istra obvezna je izgraditi novi tunel Učka i autocestom se spojiti na čvor Matulji, koji već dugo opterećuje promet u Rijeci preko njezine zaobilaznice.

Stoga se planira preusmjeravanje prometa preko novoga prometnog čvora između Jušića i Veprinca te prijevojem preko Grobnika. U izradi je i glavni projekt za preostalih 46 kilometara od Pazina do Matulja.

Istra je već sada povezana s autocestom. Za tri do četiri godine bit će izgrađena i druga cijev. Već je u postupku građevinska dozvola i mislim da ćemo imati jedan kvalitetan prometni objekt prema Primorsko-goranskoj županiji, izjavio je Josip Zidarić iz Upravnog odjela za održivi razvoj Istarske županije.

Prema ugovoru potpisanom s projektantima, Bina Istra bi do kraja 2012. trebala pribaviti sve građevinske dozvole za gradnju dionice sadašnje poluautoceste od Pazina do Matulja, uključujući i drugu cijev Tunela Učka.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik