Priljev inozemnih investicija u Bosnu i Hercegovinu kao da stagnira u posljednje vrijeme ili tek neprimjetno raste. Ranijih godina priljev investicija je bio znatno veći, tako da je 2004. u odnosu na 2012. godinu bio veći za skoro 100 milijuna eura. Gledajući po godinama, u 2007. zabilježen je najviši iznos priljeva stranih ulaganja u BiH i on je iznosio oko 1,3 milijarde eura. U naredne tri godine imali smo značajniji pad investicija, te blagi rast od 2010. Najznačajnije investicije u BiH, u razdoblju od svibnja 1994. do prosinca 2011. godine, stigle su iz Austrije, Srbije, Hrvatske, Rusije, Slovenije, Njemačke i drugih zemalja. Najviše je u ovom razdoblju u BiH uložila Austrija - oko 1,17 milijuna eura, a iza nje je Srbija sa oko 917.000 eura uloženih u BiH. Ono u što se strani investitori najviše odlučuju ulagati svakako jeste proizvodnja 33 posto, zatim sektor bankarstva 21 posto, telekomunikacija 14 posto, trgovine 11 posto, i drugo.
Priljev inozemnih investicija u Bosnu i Hercegovinu kao da stagnira u posljednje vrijeme ili tek neprimjetno raste.
Ranijih godina priljev investicija je bio znatno veći, tako da je 2004. u odnosu na 2012. godinu bio veći za skoro 100 milijuna eura.
"Gledajući po godinama, u 2007. zabilježen je najviši iznos priljeva stranih ulaganja u BiH i on je iznosio oko 1,3 milijarde eura. U naredne tri godine imali smo značajniji pad investicija, te blagi rast od 2010", kazali su nam iz Agencije za unapređenje stranih investicija BiH.
Najznačajnije investicije u BiH, u razdoblju od svibnja 1994. do prosinca 2011. godine, stigle su iz Austrije, Srbije, Hrvatske, Rusije, Slovenije, Njemačke i drugih zemalja. Najviše je u ovom razdoblju u BiH uložila Austrija - oko 1,17 milijuna eura, a iza nje je Srbija sa oko 917.000 eura uloženih u BiH. Ono u što se strani investitori najviše odlučuju ulagati svakako jeste proizvodnja 33 posto, zatim sektor bankarstva 21 posto, telekomunikacija 14 posto, trgovine 11 posto, i drugo.
S obzirom na situaciju u zemlji, pojasnili su nam iz Agencije, trenutno se ne ulaže puno u promociju bh. potencijala kojom bi se privukli strani investitori.
"U skladu sa raspoloživim proračunom i u skladu sa nadležnostima FIPA, kao i druge nadležne institucije rade na promoviranju bh. mogućnosti koristeći sve raspoložive metode promocije u razdoblju ekonomske krize koja se odražava i na smanjene investicijske aktivnosti. U takvim okolnostima promocija se usmjerava ka ciljnim zemljama iz kojih je već ostvaren značajan priljev investicija kako bi se potaknulo na reinvestiranje", kazali su iz Agencije.