U Novom Sadu je počelo izvođenje glavnih radova na gradnji novog “Žeželjevog mosta” za železnički i drumski saobraćaj. Prvi radovi na izgradnji temelja na desnoj obali Dunava krenuli su pre nekoliko dana, a danas je počelo pobijanje prvih šipova.Za danas je planiran početak pobijanja šipova, ali to zavisi od toga da li će do tada biti završeno raščišćavanje stubova starog mosta porušenog u NATO bombardovanju Srbije 1999.
U Novom Sadu je počelo izvođenje glavnih radova na gradnji novog “Žeželjevog mosta” za železnički i drumski saobraćaj.
Iz Ministarstva infrastrukture i energetike saopšteno je da su prvi radovi na izgradnji temelja na desnoj obali Dunava krenuli pre nekoliko dana, a danas je počelo pobijanje prvih šipova.
Za danas je planiran početak pobijanja šipova, ali, kako je istakao savetnik ministra infrastrukture za mostove Dejan kovačević, to zavisi od toga da li će do tada biti završeno raščišćavanje stubova starog mosta porušenog u NATO bombardovanju Srbije 1999.
“Železnice Srbije” dobile su dozvolu da od 20. aprila počnu radove na izgradnji novog "Žeželjevog mosta", koji je deo Koridora 10. Izvođač radova je špansko-italijanski konzorcijum, koji čine “Azvi” i “Horta Koslada” iz Španija i “Tadei” iz Italije.
Vrednost ovog posla je oko 45,3 miliona evra, a sufinansiraju ga Evropska unija, AP Vojvodina i Grad Novi Sad.
Izgradnju čelične konstrukcije novog “Žeželjevog mosta” finansiraće EU iz bespovratnih sredstava IPA fonda, u vrednosti oko 26,2 miliona evra, a Vojvodina i Grad Novi Sad izdvojiće oko 19,1 milion evra za demontažu privremenog i montažu novog mosta.
Vlada Srbije je ovlastila “Železnice Srbije” da u ime Republike Srbije preuzmu prava i obaveze investitora izgradnje mosta. Zastupnik investitora je dao saglasnost za angažovanje podizvođača firme “Mostogradnja” iz Beograda i obavešten je da će radove na izgradnji šipova izvoditi firma “Geosonda” iz Beograda.