Radovi na izgradnji putnih i železničkih koridora u Srbiji u punom su zamahu i na razvoju putne mreže u zemlji radi se najvećim kapacitetom. Radovi teku po planu i po visokim spoljašnjim temperaturama.Pažnja je pre svega posvećena uslovima rada građevinara na visokim temperaturama, tako da se posebno vodi računa o tome da izvođači radova sprovode zaštitne mere kako radnicima ne bi bilo ugroženo zdravlje.
Radovi na izgradnji putnih i železničkih koridora u Srbiji u punom su zamahu i na razvoju putne mreže u zemlji radi se najvećim kapacitetom, potvrdio je Ministar za infrastrukturu i energetiku u Vladi Republike Srbije Milutin Mrkonjić.
Mrkonjić je prilikom obilaska gradilišta na istočnom kraku Koridora 10 kroz Srbiju od Niša do bugarske granice izrazio zadovoljstvo dinamikom radova, koji teku po planu i po visokim spoljašnjim temperaturama.
On je istakao da je pažnja pre svega posvećena uslovima rada građevinara na visokim temperaturama, tako da se posebno vodi računa o tome da izvođači radova sprovode zaštitne mere kako radnicima ne bi bilo ugroženo zdravlje.
Ministar je obišao i radove na izgradnji novog železničkog mosta preko Velike Morave u blizini Ćuprije.
On je podsetio na to da se i na železničkom Koridoru 10 gradi novi most na pruzi Gilje – Ćuprija - Paraćin, a to je prva deonica na tom koridoru koja se gradi ka jugu zemlje.