Remont na 220 kilometara pruge

Bez autora
Jan 04 2011

Zahvaljujući povećanju obima prevoza, “Železnice Srbije” su lane od transporta zaradile oko 10,7 milijardi dinara i tako povećale prihode za gotovo 25 odsto. U ovoj godini plan je da se prihodi povećaju za još 10 odsto. “Železnice Srbije” počeće obnovu više od 220 kilometara pruga. Uz pomoć Vlade Srbije, za popravku teretnih i putničkih vagona u domaćim remontnim preduzećima obezbeđeno je 800 miliona dinara. Sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj potpisan je ugovor o zajmu od 100 miliona evra za remont 112 kilometara magistralnih pruga na Koridoru 10 i nabavku petnaestak višesistemskih lokomotiva. Tokom ovog meseca biće potpisan i ugovor za izgradnju novog Žeželjovog mosta. U 2011. planiran je i kapitalni remont 115 kilometara pruga u Srbiji, a koliko je to značajno najbolje govori činjenica da se prosečno godišnje obnovi svega po dvadesetak kilometara pruga u našoj zemlji.

Remont na 220 kilometara prugeZahvaljujući povećanju obima prevoza, “Železnice Srbije” su lane od transporta zaradile oko 10,7 milijardi dinara i tako povećale prihode za gotovo 25 odsto.

U ovoj godini plan je da se prihodi povećaju za još 10 odsto. Prema najavi Milovana Markovića, generalnog direktora ovog javnog preduzeća, “Železnice Srbije” počeće obnovu više od 220 kilometara pruga.

Uz pomoć Vlade Srbije, za popravku teretnih i putničkih vagona u domaćim remontnim preduzećima obezbeđeno je 800 miliona dinara. Sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj potpisan je ugovor o zajmu od 100 miliona evra za remont 112 kilometara magistralnih pruga na Koridoru 10 i nabavku petnaestak višesistemskih lokomotiva.

Tokom ovog meseca biće potpisan i ugovor za izgradnju novog Žeželjovog mosta. U 2011. planiran je i kapitalni remont 115 kilometara pruga u Srbiji, a koliko je to značajno najbolje govori činjenica da se prosečno godišnje obnovi svega po dvadesetak kilometara pruga u našoj zemlji.

Češka donacija od milion evra potrošiće se na obezbeđivanje deset putnih prelaza najsavremenijom signalno-sigurnosnom opremom. Osim modernizacije pruge Gilje - Ćuprija - Paraćin, planirani su i radovi na deonici Niš - Dimitrovgrad, zahvaljujući češkom kreditu od 120 miliona evra. Od Evropske investicione banke železnica očekuje kredit od 150 miliona evra za modernizaciju i izgradnju dvokolosečne pruge od Stare Pazove do Novog Sada, za brzine do 160 kilometara na sat.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik