Saobraćajni prioriteti

Bez autora
Jan 04 2011

Aktivnosti oko autoputa Bar-Boljare, rehabilitacija željezničke mreže, nastavak gradnje novih puteva, obilaznica i restrukturiranje preduzeća iz saobraćajnog sektora prioriteti su u radu Ministarstva saobraćaja i pomorstva u ovoj godini. Očekuje se da će polovinom godine biti objavljen novi pokušaj prodaje državnog udjela u Kontejnerskom terminalu i generalnim teretima. Nadaju se da će završiti privatizaciju Montekarga /Montecargo/ i na taj način imali bi privatizovan teretni, željeznički i kontejneski saobraćaj. Tek nakon toga bi ušli u privatizaciju ostalog dijela. Tokom godine mora biti riješeno pitanje terminala za tečne terete koje je do sada odlagano zbog sporova između Montenegrobonusa i Jugopetrola. Tokom godine tražiće se strateški partner za željezničke stanice i zemljište u okolini, kao i firma koja će održavati željezničku infrastrukturu. Za održavanje željezničke infrastrukture biće objavljen tender sličan onom za puteve.

Saobraćajni prioritetiAktivnosti oko autoputa Bar-Boljare, rehabilitacija željezničke mreže, nastavak gradnje novih puteva, obilaznica i restrukturiranje preduzeća iz saobraćajnog sektora prioriteti su u radu Ministarstva saobraćaja i pomorstva u ovoj godini, saopštio resorni ministar Andrija Lompar.

Lompar očekuje da će polovinom godine biti objavljen novi pokušaj prodaje državnog udjela u Kontejnerskom terminalu i generalnim teretima.

-Nadamo se da ćemo završiti privatizaciju Montekarga /Montecargo/ i na taj način imali bismo privatizovan teretni, željeznički i kontejneski saobraćaj. Tek nakon toga bismo ušli u privatizaciju ostalog dijela", kazao je Lompar agenciji Mina-business.

On je dodao da tokom godine mora biti riješeno pitanje terminala za tečne terete koje je do sada odlagano zbog sporova između Montenegrobonusa i Jugopetrola.

On je kazao da će se tokom godine tražiti strateški partner za željezničke stanice i zemljište u okolini, kao i firma koja će održavati željezničku infrastrukturu. Lompar je objasnio da će za održavanje željezničke infrastrukture biti objavljen tender sličan onom za puteve.

- Infrastruktura ostaje u državnom vlasništvu, ponovio je Lompar.Lompar je podsjetio da će ove godine biti otvorena pruga Nikšić-Podgorica čija je rekonstrukcija trajala duže zbog izmjena u projektnoj dokumentaciji i bezbjednosnih standarda.

Iz Ministarstva saobraćaja su nedavno saopštili da će deset miliona EUR biti iskorišteno za rekonstrukciju 16 čeličnih mostova na pruzi Bar-Vrbnica, dok će namjena preostalih tranši biti naknadno utvrđena. Za putnu infrastrukturu će, prema procjenama Ministarstva, biti utrošeno oko 50 miliona EUR.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik