Sve spremno za izgradnju brze ceste prema Lašvi

Bez autora
Oct 11 2016

Izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje - Travnik - Jajce, koja predstavlja glavni putni pravac za Federaciju u smjeru zapad - istok, planirano je da počne u drugom kvartalu naredne godine, potvrdio je jučer za „Avaz“ Đenan Salčin, direktor kompanije „Autoceste FBiH“. Ova dionica ceste spada u prioritet u radu „Autocesta FBiH“ i Federalne vlade. Salčin kaže da je planirana trasa brze ceste Lašva - Nević Polje dio nove proširene evropske mreže brzih cesta tzv. ruta 2A Lašva - Travnik - Jajce - Banja Luka i, kao veoma frekventna saobraćajnica, predstavlja odličnu priliku za dodjelu prve koncesije u oblasti izgradnje saobraćajnica na nivou Federacije. Za prvu faza radova Lašva - Nević Polje, ukupne dužine 23,6 kilometara, već je urađen i glavni projekt kojim je utvrđeno najpogodnije povezivanje regiona centralne BiH s budućom trasom autoceste na Koridoru 5C, ali i poboljšanje uvjeta odvijanja prometa duž pravca Sarajevo - Banja Luka.

Sve spremno za izgradnju brze ceste prema LašviIzgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje - Travnik - Jajce, koja predstavlja glavni putni pravac za Federaciju u smjeru zapad - istok, planirano je da počne u drugom kvartalu naredne godine, potvrdio je jučer za „Avaz“ Đenan Salčin, direktor kompanije „Autoceste FBiH“. Ova dionica ceste spada u prioritet u radu „Autocesta FBiH“ i Federalne vlade.

Evropska mreža

Salčin kaže da je planirana trasa brze ceste Lašva - Nević Polje dio nove proširene evropske mreže brzih cesta tzv. ruta 2A Lašva - Travnik - Jajce - Banja Luka i, kao veoma frekventna saobraćajnica, predstavlja odličnu priliku za dodjelu prve koncesije u oblasti izgradnje saobraćajnica na nivou Federacije.

Za prvu faza radova Lašva - Nević Polje, ukupne dužine 23,6 kilometara, već je urađen i glavni projekt kojim je utvrđeno najpogodnije povezivanje regiona centralne BiH s budućom trasom autoceste na Koridoru 5C, ali i poboljšanje uvjeta odvijanja prometa duž pravca Sarajevo - Banja Luka.

Vrijednost ovog projekta iznosi 434 miliona KM (217 miliona eura).

- Postojeća magistralna dionica ceste Lašva - Nević Polje i dalje prema Donjem Vakufu identificirana je kao “usko grlo” u cestovnoj mreži BiH u svim prethodnim istraživanjima i mrežnim studijama - kaže Salčin.

Nova lokacija

Zanimljivo je da će doći do pomjeranja Lašvanske petlje na novu lokaciju, čime će se stvoriti bolje pretpostavke za spajanje brze ceste s Koridorom 5C.

- Na taj način bit će omogućen i bolji priključak magistralnih i regionalnih cesta. Nama je najvažnije da je ovaj projekt usklađen sa zahtjevima lokalne zajednice, odnosno zahtjevima općina kroz koje ove dionice prolaze - ističe Salčin.

Izvršeni su i projektiranje dodatnih objekata na područjima naseljenih mjesta, dodatna regulacija rijeka te odmorišta sa servisnim i uslužnim objektima.

Korekcija trase

Prema riječima Salčina, završena je sva studijsko-projektna dokumentacija za ovu dionicu, a na osnovu glavnog projekta, izrađeni su elaborati eksproprijacije kao preduvjet za pokretanje postupka eksproprijacije.

- Prilikom izrade projektne dokumentacije izvršena je i korekcija trase prema Prijedlogu prostornog plana FBiH te je usklađen položaj trase brze ceste s projektima regionalnog vodovoda Plava voda i MHE Merdani - ističe Salčin.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik