Uskoro počinje izgradnja mosta

Bez autora
May 21 2013

Izgradnja dionice autoputa od Doboja do Prnjavora teče planiranom dinamikom, dok bi za oko mjesec dana trebalo da počnu i radovi na izgradnji mosta preko rijeke Bosne. Na ovoj dionici radi se punom parom, dok bi do kraja godine na ovim poslovima trebalo da bude angažovano ukupno 600 do 700 radnika. Istaknuto je to nakon jučerašnje posjete gradilištu Nedeljka Čubrilovića, ministra saobraćaja i veza RS, i Dušana Topića, direktora Javnog preduzeća "Autoputevi RS", koji su održali sastanak sa izvođačima radova i nadzorom u terenskoj kancelariji "Integral inženjeringa" u Johovcu, kod Doboja. Sastanku su prisustvovali Slobodan Stanković, vlasnik "Integral inženjeringa", Zoran Trojanovski iz skopskog preduzeća "Granit" i Dejvid Praten, predstavnik nadzornog organa "IRD Eptisa", koji su nakon toga obišli gradilište u mjestu Kladari, gdje autoput presijeca magistralni put.

Uskoro počinje izgradnja mostaIzgradnja dionice autoputa od Doboja do Prnjavora teče planiranom dinamikom, dok bi za oko mjesec dana trebalo da počnu i radovi na izgradnji mosta preko rijeke Bosne.

Na ovoj dionici radi se punom parom, dok bi do kraja godine na ovim poslovima trebalo da bude angažovano ukupno 600 do 700 radnika.

Istaknuto je to nakon jučerašnje posjete gradilištu Nedeljka Čubrilovića, ministra saobraćaja i veza RS, i Dušana Topića, direktora Javnog preduzeća "Autoputevi RS", koji su održali sastanak sa izvođačima radova i nadzorom u terenskoj kancelariji "Integral inženjeringa" u Johovcu, kod Doboja. Sastanku su prisustvovali Slobodan Stanković, vlasnik "Integral inženjeringa", Zoran Trojanovski iz skopskog preduzeća "Granit" i Dejvid Praten, predstavnik nadzornog organa "IRD Eptisa", koji su nakon toga obišli gradilište u mjestu Kladari, gdje autoput presijeca magistralni put.

Čubrilović je rekao da su od izvođača dobili uvjeravanja da prate dinamiku, s obzirom na rok završetka tog posla, i naglasio da im je bitno da budu praćeni rokovi i kvalitet radova.

On je dodao da su imovinski odnosi riješeni na cijeloj trasi, te da je važno da ova dionica bude završena na vijeme i da bude potpisan ugovor za izvođenje radova za drugu dionicu, što se očekuje u naredna dva mjeseca. 

Topić je istakao da je građevinska sezona počela i da radovi mogu da budu maksimalno intenzivirani.

"Pred nama je veliki i ogroman posao, velika je odgovornost i veliko zadovoljstvo", rekao je Topić. Dodao je da je dinamika zasad ispoštovana, a da je još rano govoriti o nekim eventualnim kašnjenjima.

Što se tiče mosta, on je rekao da će najkasnije za mjesec dana krenuti radovi.

"To je najveći objekat na čitavoj trasi, dug 500 metara, i izgradnja će da traje paralelno kao i izgradnja čitavih 36 kilometara autoputa", kazao je on.

Boro Zdjelar, glavni inženjer u kompaniji "Integral inženjering", rekao je da je do sada na ovom dijelu trase napravljeno sedam kilometara nasipa na visini jedan metar.

"Vrijeme nam sada ide na ruku tako da se radovi zahuktavaju. Vrlo brzo ćemo kapacitet izgradnje nasipa podići na deset hiljada kubika dnevno. U ovoj godini smo planirali da završimo kompletne zemljane radove na cijeloj trasi, sada je na gradilištu angažovano oko 250 radnika, od toga je 180 zanatlija i radnika građevinske struke, a ostalo je tehnički kadar, s tim da će u narednim mjesecima i do kraja godine taj broj zaposlenih biti uvećan na negdje oko 600 do 700 radnika građevinske struke", rekao je Zdjelar. Sa druge strane, Dejvid Praten, predstavnik nadzornog organa "IRD Eptisa", rekao je da zasad dobijaju kvalitet radova koji zahtijevaju od izvođača.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik