Vlada je odustala od gradnje nizinske pruge Zagreb - Rijeka. Umjesto nje gradit će se novi kolosijek od Zagreba do Skradnika, a dalje do Rijeke popravit će se stara pruga i izgraditi 9 km nove dionice s tunelima. Radovi na pruzi ukupno bi trebali stajati oko 3,6 milijardi eura. EU bi od 2014. do 2020. trebao osigurati tri milijarde, a Hrvatska oko 600 milijuna eura. Zagreb i Rijeka imaju premalo stanovnika za razvoj snažne putničke željezničke mreže, pa će se obnova pruge financirati ponajprije radi prijevoza robe, kako bi se kapacitet podignuo sa 70 na 120 km/h. Osim toga Luka Rijeka s terminalom Brajdica i ugovorenim kreditom Svjetske banke za izgradnju Zagrebačke obale I i II do 2017. može povećati kapacitet sa sadašnjih 150.000 kontejnera na 1,5 milijuna. Bilo bi ekonomski neisplativo da se od Skradnika do Rijeke gradi pruga po novoj trasi, a "peglanjem" dionice od Skradnika do Rijeke završiće se priča o riječkom pravcu u idućih 10 do 15 godina.
Vlada je odustala od gradnje nizinske pruge Zagreb - Rijeka.
Umjesto nje gradit će se novi kolosijek od Zagreba do Skradnika, a dalje do Rijeke popravit će se stara pruga i izgraditi 9 km nove dionice s tunelima, rečeno je na sjednici Vlade. Radovi na pruzi ukupno bi trebali stajati oko 3,6 milijardi eura. EU bi od 2014. do 2020. trebao osigurati tri milijarde, a Hrvatska oko 600 milijuna eura.
Zagreb i Rijeka imaju premalo stanovnika za razvoj snažne putničke željezničke mreže, pa će se obnova pruge financirati ponajprije radi prijevoza robe, kako bi se kapacitet podignuo sa 70 na 120 km/h, izjavio je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić nakon sjednice Vlade. Osim toga Luka Rijeka s terminalom Brajdica i ugovorenim kreditom Svjetske banke za izgradnju Zagrebačke obale I i II do 2017. može povećati kapacitet sa sadašnjih 150.000 kontejnera na 1,5 milijuna. Bilo bi ekonomski neisplativo da se od Skradnika do Rijeke gradi pruga po novoj trasi, kazao je te dodao da će "peglanjem" dionice od Skradnika do Rijeke završiti priča o riječkom pravcu u idućih 10 do 15 godina.
Kinezi žele kupiti "Gredelj" - svi zaposleni ostaju
Premijer Zoran Milanović ocijenio je kako se radi o racionalnoj odluci koja Luci Rijeka pruža šansu da dobije čak 15 puta više posla. Vlada je na sjednici dala i suglasnost za nabavu 44 motorna vlaka za putnički prijevoz (12 dizelskih motornih i 32 elektromotorna) za potrebe HŽ Putničkog prijevoza, a očekuje da se na taj natječaj javi i tvrtka Gredelj.