Za putnu infrastrukturu opredijeljeno 42 miliona eura

Bez autora
May 09 2012

Nekoliko gradilišta na sjeveru Crne Gore predstavljaju strateške projekte u okviru Plana izgradnje i rekonstrukcije državnih puteva za 2012. U pitanju su Most na Tari kod Kolašina, Tunel "Tifran" na magistralnom putu Podgorica - Ribarevina - Berane kao i putni pravac Podgorica - Plav preko Albanije. Vlada je za ovu godinu opredijelila 42 miliona eura za putnu infrastrukturu, od čega će samo za sjever izdvojiti od 12 do 15 miliona eura. Most na Tari kod Kolašina, povezivaće postojeće saobraćajnice Mateševo – Kolašin i Podgorica – Ribarevine. Dionica puta na kojoj će se graditi most predstavljaće priključak na budući autoput Bar - Boljare. Ovo je jedan značajan objekat koji bi trebalo da bude završen do jeseni. Vrijednost projekta je 2,2 miliona eura. Značajan je jer imamo vezu Kolašina sa Jadranskom magistralom na jednom mjestu koje je sigurnosno dosta problematično.

Za putnu infrastrukturu opredijeljeno 42 miliona euraMinistar saobraćaja i pomorstva Andrija Lompar i direktor Direkcije za saobraćaj Veselin Grbović obišli su danas nekoliko gradilišta na sjeveru Crne Gore, koja predstavljaju strateške projekte u okviru Plana izgradnje i rekonstrukcije državnih puteva za 2012.

U pitanju su Most na Tari kod Kolašina, Tunel "Tifran" na magistralnom putu Podgorica - Ribarevina - Berane kao i putni pravac Podgorica - Plav preko Albanije. Vlada je za ovu godinu opredijelila 42 miliona eura za putnu infrastrukturu, od čega će samo za sjever izdvojiti od 12 do 15 miliona eura.

Most na Tari kod Kolašina, povezivaće postojeće saobraćajnice Mateševo – Kolašin i Podgorica – Ribarevine. Dionica puta na kojoj će se graditi most predstavljaće priključak na budući autoput Bar- Boljare.

- Ovo je jedan značajan objekat koji bi trebalo da bude završen do jeseni. Vrijednost projekta je 2,2 miliona eura. Značajan je jer imamo vezu Kolašina sa Jadranskom magistralom na jednom mjestu koje je sigurnosno dosta problematično. Tako da je to spoj ovog novog puta koji vodi prema Mateševu iz Kolašina. Vidjeli smo i kako se radi tunel na Tifranu. Sigurnosno-bezbjedobnosno ovo je jedan od najznačajnijih projekata. U pitanju je dosta skup projekat koji iznosi 4,4 miliona eura, rok za izvođenje radova na tunelu je dvanaest mjeseci. Nadamo se da će on do kraja godine biti završen, kazao je Lompar.

Resorni ministar je naveo da su zadovoljni dinamikom izvođenja građevinskih radova.

- Obišli smo i trasu puta koja vodi od Gusinja prema granici sa Albanijom. Zadovoljni smo za sada, mada očekujemo jači intenzitet radova kad bude završen putni pravac prema Božaju. U seprembru očekujemo da bude završeno ovih 5,5 kilometara puta do granice sa Albanijom.

Lompar je kazao da i sa albanske strane obavljaju svoj dio posla, te da se nada da će izgradnja kompletne dionice puta biti zavrena u ugovorenom roku.

- Mislim da je realno da i naša i njihova strana tokom 2013. godine završe radove. Resorni ministar je kazao da će Vlada izdvojiti 42 miliona eura za putnu infrastrukturu od čega će za sjever biti opredijeljeno od 12 do 15 miliona eura.

Inače, putni pravac Plav- Gusinje- Grnčar- granica Albanije, predstavlja vezu Crne Gore i susjedne Albanije, a prolaskom kroz albansku teritoriju biće spojen sa Podgoricom.

- Direkcija za saobraćaj je investitor rekonstrukcije puta od Gusinja do Grnčara, u dužini od 5,5 kilometara. To je put koji će povezivati preko Albanije od granice prema Zatrijebču do Podgorice. Najkraća veza Plava i Gusinja sa Podgoricom. Očekujemo da u toku godine završimo ovu dionicu puta, kazao je direktor Direkcije Veselin Grbović, dodajući da je izvođač radova Tehnoput. "To će biti širok put 6,6 metara, i zaista ga radimo kvalitetno".

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik