Na pristupnim saobraćajnicama najskupljeg mosta u Beogradu, onog koji spaja Banovo brdo i Novi Beograd, majstori svakodnevno rade. Sa čukaričke strane, na petlji Radnička, trenutno postavljaju nosač trećeg segmenta mosta preko Topčiderske reke, dok su na novobeogradskoj betonirali noseće konstrukcije u Ulici Jurija Gagarina.Ovo su sve radovi u okviru prve faze izgradnje unutrašnjeg magistralnog poluprstena (UMP), koji će prema najavama iz gradske uprave, biti završeni do kraja godine, ali već je počelo prikupljanje neophodne dokumentacije za sledeću - bušenje Topčiderskog brda i izgradnju tunela.
Na pristupnim saobraćajnicama najskupljeg mosta u Beogradu, onog koji spaja Banovo brdo i Novi Beograd, majstori svakodnevno rade. Sa čukaričke strane, na petlji Radnička, trenutno postavljaju nosač trećeg segmenta mosta preko Topčiderske reke, dok su na novobeogradskoj betonirali noseće konstrukcije u Ulici Jurija Gagarina.
Ovo su sve radovi u okviru prve faze izgradnje unutrašnjeg magistralnog poluprstena (UMP), koji će prema najavama iz gradske uprave, biti završeni do kraja godine, ali već je počelo prikupljanje neophodne dokumentacije za sledeću - bušenje Topčiderskog brda i izgradnju tunela.
U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju kažu da se prema planskoj i projektnoj dokumentaciji, prva faza proteže od Ulice Tošin bunar do petlje Hipodrom, a sledeća podrazumeva tunelsku deonicu do Autokomande.
- Nastavak izgradnje može da se očekuje posle usvajanje odgovarajućeg planskog dokumenta i pribavljanje građevinske dozvole, a u skladu sa raspoloživim finansijskim sredstvima - dodaju u Direkciji.
- Idejnim projektom je predviđen ulaz u tunel na poziciji petlje Hipodrom, raskrsnica Požeške ulice i Bulevara vojvode Mišića. Nije potrebno veće rešavanje imovinsko-pravnih odnosa, s obzirom na to da je probijanje tunela najvećim delom planirano u okviru javnih površina.
S obzirom na to da je Topčiderski park jedno od najznačajnijih kulturno-istorijskih mesta u Beogradu, postavlja se pitanje njegove zaštite. Ipak, u Direkciji objašnjavaju da se prilikom izrade planske i tehničke dokumentacije pribavljaju saglasnosti odgovarajućih institucija i službi zaduženih za poslove zaštite životne sredine, kulturno-istorijskog nasleđa i spomenika kulture. I ističu da su do sada, tokom pripreme i izvođenja radova u prvoj fazi UMP, dobijene neophodne saglasnosti, a isto sledi i u narednim fazama.