Cene proizvoda i usluga povećane za 0,8 posto

Bez autora
May 13 2013

Republički zavod za statistiku saopštio je danas da su cene proizvoda i usluga u aprilu, u odnosu na mart, u proseku povećane za 0,8 posto. Potrošačke cene su u aprilu 2013. godine, u odnosu na isti mesec 2012. godine, povećane za 11,4 posto, dok su u odnosu na decembar 2012. godine povećane za 1,9 posto.Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje u aprilu 2013. godine, u odnosu na prethodni mesec, najveći rast cena zabeležen je u grupama hrana i bezalkoholna pića – za 2 posto, rekreacija i kultura – za 1,2 posto, restorani i hoteli – za 0,6 posto, zdravstvo – za 0,5 posto i odeća i obuća – za 0,1 posto.

Cene proizvoda i usluga u aprilu u odnosu na mart povećane za 0,8 postoRepublički zavod za statistiku saopštio je danas da su cene proizvoda i usluga u aprilu, u odnosu na mart, u proseku povećane za 0,8 posto.

U saopštenju se navodi da su potrošačke cene u aprilu 2013. godine, u odnosu na isti mesec 2012. godine, povećane za 11,4 posto, dok su u odnosu na decembar 2012. godine povećane za 1,9 posto.

Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje u aprilu 2013. godine, u odnosu na prethodni mesec, najveći rast cena zabeležen je u grupama hrana i bezalkoholna pića – za 2 posto, rekreacija i kultura – za 1,2 posto, restorani i hoteli – za 0,6 posto, zdravstvo – za 0,5 posto i odeća i obuća – za 0,1 posto.

Pad cena zabeležen je u grupama transport – za 0,3 posto, nameštaj, pokućstvo i tekuće održavanje stana – za 0,2 posto i u grupama komunikacije i obrazovanje – za po 0,1 posto.

Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.

Indeksi potrošačkih cena se definišu kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik