Domaći izvoznici zainteresovani za subvencije

Bez autora
Sep 26 2011

Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Republike Srbije (SIEPA) saopštila je danas da su se 222 preduzeća i pet udruženja prijavili na javni poziv za dodelu dodatnih 39 miliona dinara bespovratne finansijske pomoći za izvozni marketing. Prijem prijava za 12. javni poziv trajao je od 19. avgusta do 19. septembra, a u petak, 23. septembra je izvršeno i formalno otvaranje prijava.Pravo učešća u ovom programu imali su pojedinačni privredni subjekti i udruženja koji se bave proizvodnjom gotovih ili polugotovih proizvoda, ili pružanjem usluga u sektoru energetike, građevine, reciklaže, industrijskog i tekstilnog dizajna.

Veliko interesovanje domaćih izvoznika za subvencijeAgencija za strana ulaganja i promociju izvoza Republike Srbije (SIEPA) saopštila je danas da su se 222 preduzeća i pet udruženja prijavili na javni poziv za dodelu dodatnih 39 miliona dinara bespovratne finansijske pomoći za izvozni marketing.

Prijem prijava za 12. javni poziv  trajao je od 19. avgusta do 19. septembra, a u petak, 23. septembra je izvršeno i formalno otvaranje prijava.

Pravo učešća u ovom programu imali su pojedinačni privredni subjekti i udruženja koji se bave proizvodnjom gotovih ili polugotovih proizvoda, ili pružanjem usluga u sektoru energetike, građevine, reciklaže, industrijskog i tekstilnog dizajna. Uslov je bio da su  privredni subjekti pozitivno poslovali u 2009. ili 2010. godini, da ostvaruju određen deo prihoda od izvoza i da nisu u procesu stečaja ili likvidacije.

U prvih deset krugova programa isplaćeno je više od 350 miliona dinara, dok 169 kompanija i osam udruženja iz 11. kruga imaju rok da do decembra povuku odobrenih 133,1 milion dinara.

Od početka programa, sredinom 2006. godine, sredstva su odobrena za 1.005 preduzeća od ukupno 1.600 prijavljenih.

Aktivnosti koje mogu biti podržane su individualni nastup kompanija ili udruženja na inostranim sajmovima, otvaranje predstavništva na stranim tržištima, nastup kompanija u okviru organizovanih privrednih poseta na inostranim tržištima, internacionalizacija proizvoda kroz jačanje konkurentnosti, kao i jačanje marketinških kapaciteta.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik