Železnica Srbije saopštila je danas da je Ministarstva građevinarstva i urbanizma Srbije toj kompaniji odobrilo građevinsku dozvolu za rekonstrukciju i modernizaciju pruge od Beograda do Pančeva.Rekonstrukcija i modernizacija pruge Pančevački most - Pančevo Glavna stanica se finansira iz ruskog državnog kredita, a uz punu pomoć i podršku Ministarstva građevinarstva obezbeđeno je i finansijsko učešće države Srbije u ovom poslu, u vrednosti od 15 odsto od iznosa kreditnih sredstava.
Železnica Srbije saopštila je danas da je Ministarstva građevinarstva i urbanizma Srbije toj kompaniji odobrilo građevinsku dozvolu za rekonstrukciju i modernizaciju pruge od Beograda do Pančeva.
Kako se navodi, rekonstrukcija i modernizacija pruge Pančevački most - Pančevo Glavna stanica se finansira iz ruskog državnog kredita, a uz punu pomoć i podršku Ministarstva građevinarstva obezbeđeno je i finansijsko učešće države Srbije u ovom poslu, u vrednosti od 15 odsto od iznosa kreditnih sredstava.
Na taj način su se, kako se ističe, stekli uslovi za skori početak radova za modernizaciji pruge Pančevački most - Pančevo Glavna.
Taj projekat se finansira iz ruskog državnog kredita ukupne vrednosti od 800 miliona dolara, iz kojeg će za modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna biti izdvojeno oko 60 miliona evra.
Modernizacijom pruge Pančevački most - Pančevo Glavna, na železničkoj magistrali Beograd Centar - Pančevo Glavna - Vršac - državna granica sa Rumunijom, obuhvaćena je izgradnja i elektrifikacija drugog železničkog koloseka na toj deonici u dužini od 15 kilometara.
Aneksom broj 1 ugovora za modernizaciju srpskih železnica iz ruskog državnog kredita, koji su 14. juna ove godine potpisali Železnice Srbije i ruski RZZD Internešnel, predviđen je rok za završetak radova od 824 dana.