Na Koridoru 5C probijen tunel Gaj dug 800 metara

Bez autora
Apr 14 2014

Javno preduzeće Autoceste Federacije BiH ostvarilo je još jedan značajan uspjeh u izgradnji autoceste na Koridoru 5C. Radnici koji su angažovani na izgradnji autoceste na poddionici Vlakovo - Lepenica probili su tunel Gaj, dug gotovo 880 metara.Probijanjem tunela Gaj JP Autoceste FBiH korak su bliže završetku 102 km autoceste na Koridoru 5-C. Iskop tunela Gaj predstavljao je posebno veliki izazov za izvođače jer je struktura tla kroz koji se vršio iskop bila izuzetno lošeg kvaliteta. Ipak, u rekordno kratkom roku uspješno je savladana i ova prepreka, navode iz JP Autoceste FBiH.

Na Koridoru 5C probijen tunel Gaj dug 800 metaraJavno preduzeće Autoceste Federacije BiH ostvarilo je još jedan značajan uspjeh u izgradnji autoceste na Koridoru 5C. Radnici koji su angažovani na izgradnji autoceste na poddionici Vlakovo - Lepenica probili su tunel Gaj, dug gotovo 880 metara.

Probijanjem tunela Gaj JP Autoceste FBiH korak su bliže završetku 102 km autoceste na Koridoru 5-C. Iskop tunela Gaj predstavljao je posebno veliki izazov za izvođače jer je struktura tla kroz koji se vršio iskop bila izuzetno lošeg kvaliteta. Ipak, u rekordno kratkom roku uspješno je savladana i ova prepreka, navode iz JP Autoceste FBiH.

Poslovi na Koridoru 5-C odvijaju se po planu i završetkom tunela Gaj ostvaruje se cilj da do kraja godine u funkciji bude više od 102 kilometara moderne autoceste, odnosno da bude završeno 35 posto Koridora 5-C.

Radove na tunelu izvodi turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. gdje je angažirano oko stotinu radnika i više desetaka strojeva.

Taj tunel je treći po redu koji je probijen na dionici Vlakovo-Tarčin. Prije njega, u septembru prošle godine, probijen je tunel Grabosječ, dužine oko 880 metara, te u januaru ove godine tunel Suhodol, dug gotovo tri kilometra.

Ugovor o izgradnji poddionice Vlakovo-Lepenica potpisan je 21. decembra 2012. godine. Poddionica je duga ukupno 10,2 km i predstavlja najdužu poddionicu autoceste na Koridoru 5-C koja je trenutno u izgradnji.

Vrijednost ugovora za izgradnju ove poddionice je oko 350 miliona maraka, sa PDV-om. Za izvođenje radova na ovoj poddionici sklopljeno je partnerstvo između turske komapnije Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. i domaćih građevinskih kompanija.

Od ukupnog iznosa ugovora domaće kompanije koje učestvuju u izgradnji ove poddionice će izvršiti radove u vrijednosti od oko 200 miliona maraka.

Osim tunela Gaj, na ovoj poddionici se gradi još nekoliko značajnih objekata i to vijadukti Vlakovo (oko 390 metara), Gladno Polje (oko 350 metara) i Šamin Gaj (oko 350 metara), zatim tunel Tulica koji je dug oko 350 metara, te dvije petlje Vlakovo i Lepenica.

Na toj poddionici bit će izgrađena dva naplatna mjesta i to čeono naplatno mjesto Vlakovo i bočno naplatno mjesto Lepenica, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik