Saradnja srpskih i crnogorskih železnica i Luke Bar

Bez autora
Apr 10 2014

Generalni direktor „Železnica Srbije“ Dragoljub Simonović razgovarao je danas, 10. aprila, u Beogradu sa predstavnicima kompanije „Global Ports Holidinga“, koja je većinski vlasnik „Kontejnerskih terminala i generalnih tereta“ u Luci Bar, kao i sa pomoćnikom ministra za saobraćaj i pomorstvo Crne Gore i vršiocem dužnosti direktora Direktorata za željeznički saobraćaj dr Rešadom Nuhodžićem.Tema današnjeg susreta bila je nastavak saradnje srpskih železnica sa železničkim kompanijama iz Crne Gore i Luke Bar.

Saradnja srpskih i crnogorskih železnica i Luke BarGeneralni direktor „Železnica Srbije“ Dragoljub Simonović razgovarao je danas, 10. aprila, u Beogradu sa predstavnicima kompanije „Global Ports Holidinga“, koja je većinski vlasnik „Kontejnerskih terminala i generalnih tereta“ u Luci Bar, kao i sa pomoćnikom ministra za saobraćaj i pomorstvo Crne Gore i vršiocem dužnosti direktora Direktorata za željeznički saobraćaj dr Rešadom Nuhodžićem.

Tema današnjeg susreta bila je nastavak saradnje srpskih železnica sa železničkim kompanijama iz Crne Gore i Luke Bar.

Saradnja „Železnica Srbije“ sa Global Portsom kao i sa našim dosadašnjim partnerima iz Crne Gore dolazi u trenutku kada srpske železnice pripremaju bolje uslove za kvalitetniji i bezbedniji transport. Ovo je naš prvi susret koji će nam pomoći da se bolje upoznamo sa zahtevima naših partnera iz Crne Gore. Cilj nam je da prevezemo više robe, u kraćem roku i što povoljnije, rekao je generalni direktor srpskih železnica Dragoljub Simonović.

Direktor Simonović je istakao da će „Železnice Srbije“ već sledeće godine početi remont barske pruge. Nakon završetka remonta, pruga će imati veće osovinsko opterećenje, što će omogućiti veće brzine i prohodnost i doprineti kvalitetnijem pružanju transportnih usluga. On je predložio da crnogorska strana iskaže potrebe za tipovima vagona, kako bi se srpske železnice pripremile za prevoz.

Naš cilj je da Luka Bar postane glavna u regionu i da bude jedna od značajnih karika u logističkom lancu. Železnički prevoz je najbolji za intermodalni saobraćaj, jer je jeftiniji, brži i ekološki bolji od kamionskog. Upravo zbog toga smo investirali u Luku Bar, jer je povezana železničkim saobraćajem. Ukoliko se zajednički uključimo u posao možemo poboljšati ekonomiju regiona, rekao je dr Ayhan Paksoy iz Global Ports Holdinga.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik