Sarajevska obilaznica neće se naplaćivati

Bez autora
Apr 21 2014

Za kraće od tri mjeseca probijena su dva važna tunela dužine gotovo četiri kilometra na dionici Vlakovo-Tarčin. S pravom govorimo da smo bliže cilju da do kraja godine u funkciji imamo 102 kilometra moderne autoceste, izjavio je direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić.Ispoštovani rok za probijanje tunela Gaj je još jedna potvrda uspjeha Autocesta FBiH i dokaz da se poslovi na Koridoru Vc odvijaju planiranom dinamikom. U ovom trenutku rade se dionice od Save do Odžaka, potom tunel 1. mart i nastavak od izlaza do Zenice, pa dionica kod Tarčina i dio na jugu, od Kravica prema Zvirovićima. Prva koja će biti završena je dionica Butile-Vlakovo.

Sarajevska obilaznica neće se naplaćivatiZa kraće od tri mjeseca probijena su dva važna tunela dužine gotovo četiri kilometra na dionici Vlakovo-Tarčin...

S pravom govorimo da smo bliže cilju da do kraja godine u funkciji imamo 102 kilometra moderne autoceste, izjavio je za Agenciju FENA direktor JP Autoceste FBiH Ensad Karić.

Ispoštovani rok za probijanje tunela Gaj je još jedna potvrda uspjeha Autocesta FBiH i dokaz da se poslovi na Koridoru Vc odvijaju planiranom dinamikom.

U ovom trenutku rade se dionice od Save do Odžaka, potom tunel 1. mart i nastavak od izlaza do Zenice, pa dionica kod Tarčina i dio na jugu, od Kravica prema Zvirovićima. Prva koja će biti završena je dionica Butile-Vlakovo.

Novu saobraćajnu dimenziju bh. građani, a posebno Sarajlije osjetit će već od 1. jula kad bude pušteno u promet dvije trećine Sarajevske zaobilaznice, odnosno devet kilometara autoceste što će se nekom normalnom brzinom proći za manje od pet minuta, a svi oni koji ne budu imali potrebe neće morati prolaziti kroz grad i gužvu.

Cestarina na Sarajevskoj zaobilaznici se neće naplaćivati!

Kada je u pitanju nastavak gradnje južno od Tarčina, Karić ističe da su Autoceste FBiH trenutno uradile svoj dio posla vezano za ovu veoma izazovnu dionicu.

- Prvi korak koji smo poduzeli bio je kako trasu Tarčin-Mostar sjever učiniti primamljivijoj za potencijalne modele finansiranja, s obzirom na to da je studija izvodljivosti pokazala da se radi o najzahtjevnijoj i najskupljoj dionici na Koridoru Vc. Angažirali smo domaće stručnjake da urade analizu i optimizaciju trase idejnog projekta - kazao je Karić.

Rezultati analize idejnog projekta će biti upućeni i nadležnim federalnim ministarstvima na mišljenje i dalje postupanje, s obzirom da još uvijek nije usvojen prostorni plan FBiH.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik