Bajden na reklame potrošio najviše u istoriji američkih izbora

Bez autora
Oct 26 2020

Džo Bajden je potrošio za televizijsko i elektronsko oglašavanje tokom aktuelne kampanje više od bilo kojeg drugog predsedničkog kandidata u američkoj istoriji.

Samo u proteklih sedam dana, predsednički kandidat američkih demokrata i njegov izborni štab za izbore 3. novembra je potrošio oko 45 miliona dolara na televizijske nastupe.

Bajdenova kampanja za novembarske predsedničke izbore do sada je potrošila više do 582 miliona dolara na TV oglašavanje, navodi se u izveštaju kompanije Advertising Analytics i dodaje da je kampanja njegovog protivkandidata Donalda Trampa do sada koštala oko 342 miliona dolara.

Premašen Blumbergov rekord

Kako prenosi vašingtonski dnevnik "Hil", samo u proteklih sedam dana, Bajdenov izborni štab je potrošio oko 45 miliona dolara na televizijske nastupe, što je više čak i od rekorda koji je postavio bivši gradonačelnik Njujorka Majk Blumberg, tokom predizborne kampanje za stranačke izbore za demokratskog predsedničkog kandidata.

Kampanja američkog demokratskog predsedničkog kandidata Bidena ušla je u poslednju fazu izborne utrke s velikom novčanom prednošću pred Donaldom Trampom.

Ipak, Bajdenova prednost u novcu nije garancija pobede. Kao što je opšte poznato, Tramp je izišao kao pobednik na izborima 2016. uprkos tome što je demokratska kandidatkinja Hilari klinton potrošila više od njega.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik