Louis Vuitton, Nokia i Vodafon najvredniji brendovi

Bez autora
Sep 29 2010

Najvredniji evropski brend je Louis Vuitton (LVMH group), a zatim slede Nokia i Vodafon. Studija o vrednosti evropskih brendova eurobrand2010 obuhvatila je više od 3.000 robnih marki korporacija iz 24 zemlje, a to je predstavio bečki Institut za evropske brendove.Prema analizi Instituta najskupljih ili najvrednijih brendoviau Evropi, LVMH je vredan 27.638 milijardi evra, Nokia – 25.331 milijardi evra, Vodafone - 25.318 milijardi evra, a zatim slede InBev, Unilever, Telefonica, Nestldzh (Nestld'z), Deutsche Telekom, Sat Miller i Mercedez-Benz.

Louis Vuitton, Nokia i Vodafon najvredniji brendoviNajvredniji evropski brend je Louis Vuitton (LVMH group), a zatim slede Nokia i Vodafon.

Studija o vrednosti evropskih brendova eurobrand2010 obuhvatila je više od 3.000 robnih marki korporacija iz 24 zemlje, a to je predstavio bečki Institut za evropske brendove.

Prema analizi Instituta najskupljih ili najvrednijih brendoviau Evropi, LVMH je vredan 27.638 milijardi evra, Nokia – 25.331 milijardi evra, Vodafone - 25.318 milijardi evra, a zatim slede InBev, Unilever, Telefonica, Nestldzh (Nestld'z), Deutsche Telekom, Sat Miller i Mercedez-Benz.

Najveći rast vrednosti zabeležen je u farmaceutskoj, biotehnološkoj i zdravstvenoj industriji.

Najveći rast vrednosti u proteklih godinu dana zabeležila je farmaceutska kompanija GlaxoSmithKline (34,6 posto), a zatim slede Sanofi Aventis i Novartis.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik